Xiaomi predstavio poslovnu strategiju i novu seriju pametnih telefona

Predstavljanje Xiaomija, Foto: Tatjana Miščančuk/Hina

Kineski Xiaomi, jedan od najvećih proizvođača pametnih telefona, predstavio je novu poslovnu strategiju i seriju pametnih telefona, očekujući i u 2024. rast i zadržavanje, ako ne i poboljšanje trećeg mjesta koje trenutno drži u svjetskoj prodaji telefona.

Predstavljanje je održano pred više stotina medija i partnera, uključujući i oko stotinu iz regije CEE&Nordics u kojoj je i Hrvatska, dan uoči najvećeg svjetskog kongresa telekomunikacijske industrije Mobile World Congress (MWC), koji se u Barceloni održava od 26. do 29. veljače.

Xiaomi je ujedno i jedna od rijetkih kompanija koja u sklopu MWC-a prikazuje nove telefone, a predstavio je i svoj prvi električni automobil.

Hina piše kako je isti još u fazi priprema za izlazak na tržište, ali su iz Xiaomija naglasili da im je u idućih 15 do 20 godina cilj postati jedan od pet najvećih svjetskih proizvođača automobila.

Time mijenjaju i svoju poslovnu strategiju, koja se do sada temeljila na povezanosti (aplikacijama) pametnih telefona i AIoT proizvoda (Internet Things/stvari), dok s električnim vozilom stvaraju novi poslovni ekosustav (Human x Car x Home) koji redefinira granice integracije tehnologije.

“Integracijom ljudi, vozila i domova želimo stvoriti povezanost od početka do kraja, izvan svega što je dostupno danas”, naglasio je partner i predsjednik Xiaomija za razvoj poslovanja Wiliam Lu, pohvalivši se između ostalog i da ih je kuća Boston Consulting Group proglasila i jednom od 50 najinovativnijih kompanija u prošloj godini.

Generalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju Goran Mudrovčić kazao je da Xiaomi bilježi rast prodaje i u Hrvatskoj, posebice s pametnim telefonima, kao i rast tržišnog udjela.

Iznio je podatke globalne analitičke kuće Canalys za četvrti kvartal 2023. po kojima je Xioami završio sa rastom globalne prodaje tih telefona od 23 posto u odnosu na isto razdoblje 2022. Time su u svijetu na trećem mjestu sa tržišnim udjelom od 13 posto (prvi je Apple, a drugi Samsung).

U regiji središnje i istočne Europe te Skandinavije (CEE&Nordics), u kojoj je i Hrvatska, su na prvom mjestu s tržišnim udjelom od 31 posto i rastom prodaje pametnih telefona od 30 posto (drugi je Transsion, Samsung treći, a Apple četvrti).

8 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari