Promjena trenda: Putovanja su postala važnija od kupovanja

pixabay.com
Putovanja, ilustracija Foto: Pixabay.com

Putovanja su ljudima postala prioritet nakon pandemije, a trend možda signalizira trajniju promjenu potrošačkih navika, rekao je u utorak čelnik najveće irske hotelske grupe Dalata.

Hotelska grupa koja upravlja brendovima Maldron i Clayton i vodi 19 hotela u Ujedinjenom Kraljevstvu izvijestila je da joj je prilagođena temeljna dobit u prvoj polovini godine skočila za 24 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

“Nema sumnje da je mnogo toga povezano s postcovidom, ali što dulje trend traje, to više naginjete zaključku da je posrijedi možda promjena u putničkim navikama ljudi”, rekao izvršni direktor Dermot Crowley u telefonskom razgovoru za Reuters, a prenosi Hina.

“Čini da se trajno promijenila i situacija s korporativnim rezervacijama koje pokazuju da ljudi rjeđe putuju, ali na dulje vrijeme, istaknuo je. Velike irske multinacionalne kompanije troše po njegovim riječima daleko manje na poslovna putovanja nego prije covida.

Iz Dalate su izvijestili i da očekuju da će im prihod po dostupnoj sobi, važan pokazatelj poslovnih rezultata u hotelskom sektoru, u ključnim mjesecima srpnju i kolovozu biti za pet posto veći na godišnjoj razini, nakon 23-postotnog skoka u prvom polugodištu.

Grupa sa sjedištem u Dublinu navodi i da raspolaže sa 750 milijuna eura za otvaranje novih hotela. Crowley je rekao da im je London glavna meta, nakon što su u britanskoj prijestolnici već otvorili dva u lipnju.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari