Od druge polovice 2022. godine raste broj poslovnih putovanja u svijetu

Foto: Pixabay.com

Novi uvidi Ekonomskog instituta Mastercard otkrivaju da potrošači iskorištavaju prednosti tradicionalnijeg načina putovanja u 2023., dajući prioritet odmoru i otvarajući nove koridore diljem svijeta.

Izvješće Trendovi industrije putovanja 2023. godine donosi ključne uvide u globalno stanje putovanja, naglašeno promjenjivim ekonomskim izgledima, stalnim zahtjevima potrošača i ponovnim otvaranjem kontinentalne Kine.

Suočeni s gospodarskim preprekama, postpandemijska sklonost doživljajima i stalna potražnja za putovanjima u slobodno vrijeme oblikuju 2023. godinu. Poslovna putovanja, koja su u početku zaostajala za putovanjima u slobodno vrijeme, pronašla su uporište u drugoj polovici 2022., posebno u kulturama kojima je povratak u ured prioritet. S nesigurnim gospodarstvom koje uzrokuje određene turbulencije na nekoliko tržišta, očekuje se da će ponovno otvaranje kontinentalne Kine potaknuti globalni rast s koncentriranim učinkom u azijsko-pacifičkoj regiji, prema procjenama Ekonomskog instituta Mastercard.

Ključni nalazi predstavljeni u ovom izvješću pokazuju da putovanja u slobodno vrijeme i poslovna putovanja rastu istim tempom. Globalno, putovanja u slobodno vrijeme i dalje su snažna, s povećanjem broja rezerviranih letova za približno 31 posto u ožujku 2023. u usporedbi s istim mjesecom 2019.

U drugoj polovici 2022. i početkom 2023. rezervacije poslovnih putovanja pretekle su rezervacije za slobodno vrijeme u regijama sa snažnom kulturom povratka u ured. Uvidi pokazuju da je potražnja za sastancima uživo i dalje velika, predvođena azijsko-pacifičkom regijom i Europom, s rastom potrošnje na komercijalna putovanja i zabavu za 64 posto, odnosno 42 posto, između siječnja i ožujka 2023. godine.

Izvor: Biznis.rs

Ponovno otvaranje Kine nakon strogih propisa o covidu dolazi u vrijeme pozitivnog utjecaja na ekonomiju doživljaja, budući da je smanjena potražnja za putovanjima jak vjetar u leđa. Do ožujka 2023. potrošnja na doživljaj bila je značajnih 93 posto u odnosu na 2019., unatoč minimalnom putovanju prošle godine. Gospodarstva u azijsko-pacifičkoj regiji očito imaju koristi od otvaranja Kine, s obzirom na njihove snažne veze s međunarodnom trgovinom, turizmom i geografskom blizinom. Druge zemlje za koje se očekuje da će imati koristi uključuju sjevernu Europu – Njemačku i Francusku – i Brazil, koji bi mogli zabilježiti povećanje izvoza u Kinu kako se gospodarstvo oporavlja, navodi se u priopćenju.

U daljnjoj analizi ističe se da putnici uspostavljaju nove koridore. Kako potrošači uživaju veće prihode i vraćaju se na razinu udobnosti prije pandemije, oni također kreću u pothvate putovanja na nove lokacije. Njemačka i Španjolska postaju sve popularnije za putnike iz Latinske Amerike, dok su Saudijska Arabija i Egipat postali popularna odredišta za putnike iz istočne Europe, Bliskog istoka i Afrike.

Možda pod utjecajem društvenih medija i zabave, putnici slijeću na manje poznata odredišta kako bi se stopili s drugim kulturama. U ožujku je globalna potrošnja na doživljaje porasla za 65 posto, a potrošnja na stvari za 12 posto u usporedbi s 2019. Turisti u Španjolskoj potrošili su čak 111 posto više na doživljaje u ožujku 2023. u usporedbi s 2022. Potrošnja na doživljaje u porastu je gdje su blokade prekinute zbog pandemije, ali kineski turisti s tradicionalno previsokim indeksom luksuzne robe u odnosu na druge turiste mogu potaknuti potrošnju robe na različitim tržištima.

Putnici žele dobar doživljaj od trenutka kada rezerviraju avionsku kartu do trenutka kada prvi put kroče na novo tlo, te tvrtke koje to razumiju u boljoj su poziciji za izgradnju dužih i vrjednijih odnosa sa svojim potrošačima, navodi se u izvješću.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari