Mladi poduzetnik iz Vukovara: Naša aplikacija pomaže djeci da na zanimljiv način uče o svijetu

Prorsus komunikacije/Jozo Čabraja
Zvonimir Kišurek, Foto: Prorsus komunikacije/Jozo Čabraja

Tales of Mello posebna je aplikacija za djecu koja im pomaže da na zanimljiv način uče o svijetu oko sebe. Pruža nekoliko opcija za interaktivnu edukaciju, a korisnici mogu odabrati ono što im najviše odgovara. Iza nje stoji startup Daidream, čiji je suosnivač Zvonimir Kišurek (23). Mladi poduzetnik je za Financije.hr ispričao nešto više o aplikaciji i tvrtki.

Možete li nam reći kako se rodila ideja za pokretanje aplikacije Tales of Mello? Koliko je prošlo od ideje do realizacije i koliko je ljudi radilo na njoj?

Ideja za pokretanje aplikacije Tales of Mello rodila se iz svakodnevnog iskustva jednog od osnivača, Nevia Burića, koji je otac troje djece. Nevio je radio u području umjetne inteligencije i modela jezika (LLM) i prepoznao je veliki problem s kojim se suvremene obitelji svakodnevno suočavaju. Ideja je ubrzo prerasla u strast, te je Nevio stupio u kontakt s Dominikom Kajbom, Johannom Schererom, Janom de Jongom i sa mnom, a ispostavilo se da je to bio savršen spoj. Od ideje do realizacije prošlo je određeno vrijeme, tijekom kojeg je na projektu radilo više ljudi. Zajedničkim naporima, kreativnošću i posvećenošću, uspjeli smo pretvoriti viziju u stvarnost i stvoriti aplikaciju koja pomaže roditeljima i djeci u stvaranju kvalitetnog i edukativnog vremena pred ekranima.

Zašto ste aplikaciju nazvali Tales of Mello?

Aplikaciju smo nazvali Tales of Mello jer je Mello ime našeg glavnog lika i najboljeg prijatelja djece, čuvara knjiga, kameleona Mella. Zašto baš Mello i zašto kameleon? Zato što se sve priče mogu prilagoditi djeci, slično kao što se kameleon prilagođava svojoj pozadini. Tako Mello postaje simbol prilagodljivosti i mašte, pružajući djeci personalizirano i jedinstveno iskustvo u svakoj priči.

Kako se koristi aplikacija i koje sve mogućnosti pruža?

Aplikacija Tales of Mello jednostavna je za korištenje i pruža brojne mogućnosti za djecu i njihove obitelji. Korisnici mogu birati između dvije glavne opcije. Prva je izgradnja vlastitih personaliziranih priča i bajki. Djeca mogu kreirati jedinstvene priče prilagođene svojim interesima i uključiti članove obitelji kao likove u njima. Druga opcija je kao Netflix za djecu, ali bez videa. Tu su interaktivne knjige i audioknjige. Ova opcija omogućuje djeci da istražuju bogatu kolekciju knjiga koje su prilagođene njihovoj dobi i interesima, pružajući im edukativno iskustvo. Korištenje aplikacije jednostavno je i intuitivno, omogućujući djeci da se lako snalaze i uživaju u sadržaju koji je prilagođen upravo njima.

Pexels.com/Ron Lach
Aplikacija za djecu, ilustracija, Foto: Pexels.com/Ron Lach

Naplaćujete li korištenje aplikacije?

Da, korištenje aplikacije Tales of Mello se naplaćuje putem pretplate. Za cijenu tri kuglice sladoleda možete svom djetetu omogućiti pristup aplikaciji. Također, surađujemo s nevladinim organizacijama kako bismo omogućili pristup obiteljima koje si to ne mogu priuštiti. Postoji i program za vrtiće koji besplatno nudi aplikaciju Mello vrtićima i predškolama, omogućujući djeci iz različitih sredina da uživaju u našim sadržajima.

Recite mi nešto o Vašoj tvrtki Daidream – kada ste osnovani, koliko imate zaposlenih i kakve sve usluge nudite?

Tvrtka Daidream osnovana je u kolovozu 2023. godine u Vukovaru. Trenutačno zapošljavamo 10 ljudi. Fokusiramo se na razvoj digitalnih proizvoda, prvenstveno za naše vlastite projekte. Dugoročno planiramo proširiti našu ponudu i na druge usluge u području razvoja softvera. Naš cilj je inovacijama i kreativnošću doprinositi stvaranju digitalnih rješenja koja će unaprijediti svakodnevni život naših korisnika.

Što biste izdvojili na što ste posebno ponosni u poslovanju dosad?

Ono na što smo posebno ponosni u našem poslovanju dosad je regrutiranje fantastičnog, pametnog i talentiranog tima u tako ranoj fazi. Dobiti toliko povjerenja od sjajnih ljudi je zaista predivno! Također, ponosni smo na međunarodni uspjeh s velikim brendovima i korporacijama, koji će uskoro biti najavljeni na našoj platformi i drugim kanalima.

Imali ste uspješne suradnje s Nickelodeon i Disney studijom. Možete li mi reći nešto više o tome? S kim sve surađujete?

Financije.hr/Vladana Kovačević
Poduzetnički mindset za mlade, Foto: Financije.hr/Vladana Kovačević

Da, sudjelujemo u mnogim različitim partnerskim projektima. Tu su veliki međunarodni igrači, ali detalje o tome naš marketing tim će uskoro podijeliti s našim zajednicama. Za sada mogu samo obećati, bit će to nešto ogromno!

Pobjednici ste 16. generacije AlgebraLAB-a u kategoriji The Best Business Case. Što za vas znači ta pobjeda? Jeste li ostvarili neke nove suradnje zbog tog priznanja?

Ponosni smo na ovu pobjedu! Algebra je jedna od modernih institucija koja pomaže oblikovati talente u Hrvatskoj i graditi rane poduzetničke pothvate te nove generacije poduzetnika. Svijet se mijenja, krećemo se prema tržištu gdje mala i srednja poduzeća te startupovi mogu lako
dominirati u nišama. Pobjeda na AlgebraLAB inkubatoru pomogla nam je na mnoge načine, u otvaranju novih vrata i uspostavljanju novih suradnji te proširivanju mreže kontakata, što je od iznimne važnosti za naš daljnji rast i razvoj. Također su u svom prostoru podržali naš službeni događaj lansiranja 26. lipnja 2024. godine.

Koje su najveće prepreke na koje ste naišli tijekom pokretanja tvrtke i aplikacije?

Suočili smo se s izazovima koji su vjerojatno poznati većini start-up tvrtki, od financijskih koraka do pronalaženja pravog tima i talenata. Bilo je trenutaka kada se činilo kao da letimo protiv vjetra, ali to je dio igre. Dosad smo uspješno prevladali te prepreke i sada samo uživamo u vožnji.

Za kraj, koji su planovi za dalje? Kako za Tales of Mello, tako i za Daidream?

Naš cilj je postati pametnija i zdravija verzija Netflixa diljem svijeta, demokratizirajući pristup znanju, knjigama i inoviranju s tehnologijama koje će postati uobičajene u budućnosti, poput AR i VR tehnologija. Tales of Mello planiramo proširiti te ponuditi više personaliziranih i interaktivnih priča koje će obuhvatiti razne jezike i kulture, čineći učenje zabavnim i pristupačnim za djecu širom svijeta.

Što se tiče Daidreama, namjeravamo proširiti naše timove i resurse kako bismo ubrzali razvoj i implementaciju naših proizvoda. Također, želimo uspostaviti čvrste suradnje s velikim svjetskim brendovima i organizacijama, kako bismo osigurali da naša platforma ostane relevantna i korisna za sve. Osim toga, radit ćemo na integraciji naprednih tehnologija poput proširene i virtualne stvarnosti kako bismo omogućili još bogatije i interaktivnije korisničko iskustvo. Krajnji cilj je stvoriti globalnu zajednicu korisnika koji dijele našu strast za učenjem i zabavom kroz inovativne digitalne alate, stavljajući Hrvatsku na mapu milijuna kućanstava širom svijeta.

30 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari