Kao i Devōt, treću godinu zaredom među 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki Srednje Europe prema izboru Deloitta našao se i Aircash.
Oni se se našli na 42. mjestu, nakon što su od 2020. do 2023. godine ostvarili rast od 860 posto o čemu smo, kao i o samoj tvrtki, njihovom poslovanju i planovima, razgovarali s Hrvojem Ćosićem, CEO-om Aircasha.
Za početak, predstavite mi ukratko vašu tvrtku – kada ste osnovani, koliko imate zaposlenih i čime se točno bavite?
Aircash je osnovan 2015. godine te danas broji preko 150 zaposlenih. Naš cilj je oduvijek bio pružiti korisnicima jednostavna, brza i sigurna rješenja za upravljanje financijama. To smo ostvarili razvojem Aircash mobilne aplikacije koja nudi slanje i primanje novca, plaćanje računa i parkinga, kupnju karata za trajekte i autobuse, nadopunu ENC-a, kupovinu e-vinjeta i još mnogo toga. Osim toga, tu je i Aircash Mastercard prepaid kartica za plaćanje online i u trgovinama diljem svijeta. Kontinuirano radimo na unaprjeđenju usluga i širenju poslovanja. Vjerujemo da će nam inovativnost i predanost korisnicima osigurati vodeću poziciju u fintech industriji.
Što za vas znači plasman na listi 50 najbrže rastućih tvrtki Srednje Europe? Po pitanju referenci za neke buduće poslove.
Plasman na Deloitteovoj listi 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki Srednje Europe predstavlja značajno priznanje za nas i potvrda je našeg uspjeha. Visoka pozicija na listi potvrđuje da je naš poslovni model održiv i uspješan, s potencijalom za daljnji rast. Prisutnost na listi povećava vidljivost i prepoznatljivost branda, što će nam pomoći u privlačenju novih korisnika i partnera. Isto tako, priznanje jača Aircashov brend i pozicionira nas kao inovativnu i pouzdanu fintech kompaniju, što motivira zaposlenike i privlači talente. Ukratko, plasman na Deloitteovoj listi potvrda je uspjeha u fintech industriji, što će nam svakako pomoći u daljnjem rastu i razvoju poslovanja.
U čemu je tajna vašeg uspjeha, odnosno kako objašnjavate toliki rast u razdoblju od 2020. do 2023. godine?
Činjenica je da je Aircash u navedenom razdoblju doista ostvario impresivan rast. Ne postoji magična formula, tajna uspjeha uvijek leži u kombinaciji više faktora:
- inovativnost i praćenje trendova: prepoznali smo potrebu za modernim, digitalnim financijskim rješenjima i ponudili smo usluge koje su u skladu s potrebama korisnika. Uz sve to, kontinuirano ulažemo u razvoj novih tehnologija i pratimo trendove na tržištu.
- jednostavnost: Aircash aplikacija je jednostavna i intuitivna za korištenje, što je privuklo širok krug korisnika, uključujući i one koji nisu tehnološki toliko vješti.
- usluge: Aircash nudi razne usluge na jednoj platformi, od slanja i primanja novca do plaćanja računa i kupnje karata. To korisnicima olakšava upravljanje financijama i štedi vrijeme.
- dostupnost: Aircash je dostupan svima, bez obzira na to jesu li klijenti banke ili ne. To je posebno važno za one koji nemaju pristup tradicionalnim bankarskim uslugama.
- korisničko iskustvo: Aircash stavlja naglasak na zadovoljstvo korisnika i pruža kvalitetnu podršku. To je rezultiralo visokom lojalnošću korisnika i pozitivnim recenzijama.
- sigurnost: Osim besprijekornog korisničkog iskustva, Aircash stavlja velik naglasak na sigurnost i obranu od potencijalnih kibernetičkih napada.
- prilagodljivost: Aircash se uspješno prilagodio promjenama na tržištu, poput pandemije COVID-19, koja je ubrzala digitalizaciju i povećala potražnju za digitalnim financijskim uslugama.
- snažan tim: Aircash ima tim stručnjaka s iskustvom u fintech industriji koji su predani ostvarenju ciljeva kompanije.
Održivost i zelene politike u posljednje vrijeme postaju neizostavan dio poslovanja. Kako se prema njima odnosite u vašoj tvrtki?
Aircash aktivno doprinosi održivosti kroz digitalizaciju financijskih usluga. Naša mobilna aplikacija smanjuje potrebu za papirom i fizičkim poslovnicama, zamjenjujući tradicionalne usluge koje su generirale velike količine papirnatih dokumenata. Ovakav pristup poslovanju omogućuje nam smanjenje ekološkog otiska i doprinos očuvanju okoliša.
Kakvi su vam planovi za iduću godinu?
Aircash je upisan u registar svih regulatora zemalja članica Unije kao institucija za elektronički novac te u registar krovnog regulatora, European Banking Authorityja, što znači da možemo pružati usluge u svih 27 zemalja članica Europske unije.
Pročitajte još:
Fokus je nastavak širenja poslovanja unutar Europske unije. Trenutno Aircash, osim u Hrvatskoj, posluje u još 12 država unije: Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj, Rumunjskoj, Grčkoj, Sloveniji, Austriji, Češkoj, Cipru, Bugarskoj, Slovačkoj i Mađarskoj. Osim toga, Aircash je dostupan i u Švicarskoj, a razmatra se i širenje u regiji, na Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju… Prvi sljedeći veliki cilj jasno je definiran: do 2026. godine ući na tržišta svih zemalja članica Europske unije.