Hrvoje Ćosić, Aircash: Radimo na uvođenju kriptovaluta i ostalih digitalnih imovina u aplikaciju

Hrvoje Ćosić, Foto: Promo

Na prošlogodišnjem Deloitteovom natječaju 50 najbrže rastućih tehnoloških tvrtki Srednje Europe plasiralo se ukupno 11 hrvatskih tvrtki, pri čemu su četiri ostvarile su plasman u glavnoj kategoriji “Technology Fast 50”.

Među njima je i Aircash koji se našao na 42. mjestu, nakon što su od 2020. do 2023. godine ostvarili rast od 860 posto. O tom uspjehu smo, kao i o samoj tvrtki, njihovom poslovanju i planovima, razgovarali smo s Hrvojem Ćosićem, CEO-om Aircasha.

Za početak, predstavite mi ukratko vašu tvrtku – kada ste osnovani, koliko imate zaposlenih i čime se točno bavite?

Aircash je fintech kompanija osnovana 2015. godine. Tada smo okupili tim za razvoj aplikacije i pokrenuli proces dobivanja licence od HNB-a, nakon čega smo s prvim transakcijama započeli 2017. godine. Danas imamo više od 150 zaposlenika i bavimo se pružanjem jednostavnih i sigurnih financijskih usluga putem našeg digitalnog novčanika, odnosno Aircash aplikacije. Korisnici svoj digitalni novčanik mogu napuniti gotovinom, karticama ili bankovnim računom te koristiti usluge poput slanja i primanja novca, plaćanja računa i parkinga, kupovanja e-vinjeta i karata za autobuse i trajekte te nadopunjavanje ENC-a. Uvijek radimo na unaprjeđenju usluga, tako da će se ovaj popis sigurno još proširiti. Primjerice, radimo na uvođenju kriptovaluta i ostalih digitalnih imovina u aplikaciju. Uz to, izdavač smo Aircash Mastercarda koji se može kupiti na više od 200.000 prodajnih mjesta u EU.

Što za vas znači plasman na listi 50 najbrže rastućih tvrtki Srednje Europe? Po pitanju referenci za neke buduće poslove.

Plasman na listi 50 najbrže rastućih tehnoloških je veliko priznanje za nas i potvrda da idemo u dobrom smjeru, a prisutnost na listi povećava prepoznatljivost brenda, što će nam pomoći u privlačenju novih korisnika i sklapanju strateških partnerstava. Isto tako, ovo priznanje jača Aircash brend i pozicionira nas kao inovativnu i pouzdanu fintech kompaniju, a to motivira zaposlenike i privlači talente, što će nam svakako pomoći u daljnjem rastu i razvoju poslovanja.

U čemu je tajna vašeg uspjeha, odnosno kako objašnjavate toliki rast u razdoblju od 2020. do 2023. godine?

Naš veliki rast u posljednjih nekoliko godina uporište ima u onome što radimo od početka. Kao kada zidate kuću, ako temelji nisu dobro postavljeni kuća će se urušiti kad krenete graditi u visinu. I zato, otkad je bilo desetak zaposlenih do sada kada nas ima više od 150, fokus je uvijek bio na tome kako možemo ljudima pružiti inovativna, sigurna i jednostavna financijska rješenja. To je ono što nas motivira za uvođenje novih usluga. Kada želite imati brzu i intuitivnu aplikaciju s različitim funkcionalnostima, a istovremeno ste dio strogo reguliranog financijskog sektora, uspjeh ne može doći preko noći, već ga postupno gradite. Zato ne bih rekao da postoji tajna za veliki rast od 2020. do 2023., nego da je to rezultat kontinuiranog rada i usavršavanja koji je sada došao do većeg izražaja. Sve više ljudi prepoznaje Aircash kao brz, jednostavan i siguran način za upravljanje financijskim transakcijama. Međutim, premda smo daleko stigli, tek smo na početku onoga što želimo postići.

Održivost i zelene politike u posljednje vrijeme postaju neizostavan dio poslovanja. Kako se prema njima odnosite u vašoj tvrtki?

Aircash aktivno doprinosi održivosti kroz digitalizaciju financijskih usluga. Naša mobilna aplikacija smanjuje potrebu za papirom i fizičkim poslovnicama, zamjenjujući tradicionalne usluge koje su zahtijevale velike količine papirnatih dokumenata. Ovakav pristup poslovanju omogućuje nam smanjenje ekološkog otiska i doprinos očuvanju okoliša. Uz to, kontinuirano radimo na optimizaciji naših tehnoloških rješenja kako bismo povećali energetsku učinkovitost, a poslovne procese prilagođavamo načelima održivog razvoja.

Kakvi su planovi za dalje?

Fokus je na širenju poslovanja unutar Europske unije na velika tržišta Zapadne Europe, prije svega u Španjolsku, Italiju i Francusku. Uz to, plan je širiti poslovanje i na Adria regiju (BiH, Crna Gora, Srbija, Albanija) gdje smo već u procesima licenciranja te očekujemo da će naše usluge uskoro biti dostupne.

20 Odgovora

  1. Širenje na nova tržišta, uključujući susjedne zemlje kao što su Srbija, Crna Gora i Albanija, pokazuje strateški pristup i usmjerenost na širenje fintech usluga u regiji. Kroz prilagodbu lokalnim tržištima i regulativama, Aircash može značajno unaprijediti svoje poslovanje, ali će također morati suočiti se s izazovima konkurencije na novim tržištima.Iako su planovi ambiciozni, jasno je da Aircash ima potencijal za daljnji rast, pogotovo ako nastavi ulagati u inovacije i korisničku podršku, što je ključ u industriji digitalnih plaćanja. Ako uspješno implementira strategiju širenja, mogao bi postati jedan od lidera u fintech sektoru na europskoj razini.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari