Vlakovi su u posljednjem tromjesečju prošle godine prevezli 29 posto više putnika i nešto više robe u odnosu na isto razdoblje 2022. godine, čime je zaustavljen trend pada prijevoza robe, pokazuju podaci Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).
U posljednjem tromjesečju 2023. godine, HŽ Putnički prijevoz prevezao je 29 posto više putnika u odnosu na isto razdoblje 2022., dok je broj putničkih kilometara smanjen za 0,2 posto.
Posebni vlak s prijevozom putnika je odradio po prvi puta i Rail Cargo Carrier – Croatia kao novi putnički prijevoznik s dozvolom za pružanje usluga željezničkog prijevoza putnika u Hrvatskoj, prenosi Hina.
Pokazatelji teretnog željezničkog prijevoza ukazuju kako je trend smanjenja prijevoza robe zaustavljen u posljednjem tromjesečju prošle godine. Teretnim željezničkim prijevozom u tom je razdoblju prevezeno 0,7 posto više robe u odnosu na isto razdoblje 2022., uz 8,8 posto manje ostvarenih tonskih kilometara. Istovremeno su teretni prijevoznici povećali prihode od prijevoza robe za 0,7 posto.
Teretni prijevoznik, HŽ Cargo prevezao je gotovo deset posto manje robe uz 17,8 posto manje tonskih kilometara, dok su ostali teretni željeznički prijevoznici prevezli 7,7 posto više robe i ostvarili 1,7 posto više tonskih kilometara.
Pročitajte još:
HŽ Cargo je na kraju četvrtog tromjesečja 2023. imao udjel od 36,2 posto ukupno prevezene robe i 48,4 posto ostvarenih tonskih kilometara.
Od ukupno 19 teretnih željezničkih prijevoznika 13 ih je bilo poslovno aktivno, a šest prijevoznika u spomenutom razdoblju nije prevozilo robu.
8 Odgovora
super, odlicno
Još da su vlakovi malo brži bilo bi odlično
Jao nek se samo Hz ne hvali sa tim informacijama a koliko vlakovi kasne radi radova koji nikad zavrsiti nikog briga.
Gorivo skočilo ne isplati se više plus gužve
Od Zagreba do Dugog sela 2h vožnje.
Nije bas toliko.
Putovanje od Rijeke do Gospića (116,87km) vlakom traje 7 h i 40 min. Dobrodošli u 21. stoljece, sramota
Katastrofa