Kineski Geely Automobile Holdings predstavio je svoju najnoviju hibridnu tehnologiju, pohvalivši se boljom potrošnjom goriva i dometom u usporedbi s konkurentskom tehnologijom lokalnog prvaka u plug-in hibridima, BYD-om.
Tehnologija Leishen EM-i može trošiti samo 2,62 litre goriva na 100 kilometara i omogućiti kombinirani domet, koristeći i benzin i bateriju, od 2.390 km, navodi Geely, pozivajući se na rezultate testova.
Najnovija generacija plug-in hibridnog sustava tvrtke BYD, lansirana u svibnju, ima potrošnju goriva od 2,9 litara na 100 km s ispražnjenim baterijama i domet vožnje od 2.100 km s potpuno napunjenom baterijom i punim spremnikom benzina.
Prvi automobil koji koristi novi hibridni sustav tvrtke Geely, crossover Galaxy Starship 7, može postići potrošnju od tri litre na 100 km u testovima na stvarnim cestama.
Reuters piše da će se Geelyjeve Leishen hibridne tehnologije koristiti i u automobilima marki Renault, Volvo i Lotus.
Pročitajte još:
Utrka za poboljšanom tehnologijom hibridnog pogona dolazi u trenutku kada Geely nastoji smanjiti zaostatak za BYD-om, usred pojačane konkurencije na najvećem svjetskom automobilskom tržištu, dok slaba kineska ekonomija usporava rast prodaje električnih vozila.
BYD je zauzeo vrh ljestvice prodaje električnih i plug-in hibridnih vozila u Kini s udjelom od 34,6 posto u prvih devet mjeseci ove godine, znatno ispred drugoplasiranog Geelyja sa 7,4, pokazuju podaci iz industrije. Tesla se nalazi na trećem mjestu s udjelom od 6,5 posto.
4 Odgovora
Zanimljivo!
Električna vozila su jos preskupa. Jos ce se dugo cekati da zauzmu vodeću poziciju
Dobro, i treba razvijat nove i bolje tehnologije.
Ma, cijene elektricnih vozila je jos jako visoka!