Elon Musk je tijekom vikenda objavio na Twitteru kako su prihodi od oglašavanja te društvene mreže pali za 50 posto, javlja CNN.
Taj tweet demantira njegovu prethodnu objavu iz travnja u kojoj je tvrdio kako se većina nekadašnjih oglašivača vratila, zbog čega je sada “otprilike na nuli”.
Nakon što je Musk preuzeo Twitter velik broj oglašivača je raskinuo suradnju, suočen s najavama o moderiranju sadržaja i masovnim otpuštanjima.
New York Times je izvijestio da je prihod Twittera od oglašavanja u SAD-u od 1. travnja do prvog tjedna svibnja pao za 59% u odnosu na prethodnu godinu, pozivajući se na internu prezentaciju.
Pročitajte još:
Također, samo 43 posto od tisuću najvećih kompanija koje su se oglašavale na toj platformi prije Muskovog preuzimanja, još uvijek se oglašavalo u travnju.
Dodatni udarac Elonu Musku je zadao njegov rival Mark Zuckerberg, čija je nova konkurentska aplikacija Threads dosad “skinuta” oko 100 milijuna puta.
2 Odgovora
Po meni su sve ostale platforme puno bolje. Nikad nisam vidio famu oko twitera.
Slažem se!