Elon Musk priznao da je Twitter izgubio 50 posto prihoda od oglašavanja

Foto: Brett Jordan/Pexels

Elon Musk je tijekom vikenda objavio na Twitteru kako su prihodi od oglašavanja te društvene mreže pali za 50 posto, javlja CNN.

Taj tweet demantira njegovu prethodnu objavu iz travnja u kojoj je tvrdio kako se većina nekadašnjih oglašivača vratila, zbog čega je sada “otprilike na nuli”.

Nakon što je Musk preuzeo Twitter velik broj oglašivača je raskinuo suradnju, suočen s najavama o moderiranju sadržaja i masovnim otpuštanjima.

New York Times je izvijestio da je prihod Twittera od oglašavanja u SAD-u od 1. travnja do prvog tjedna svibnja pao za 59% u odnosu na prethodnu godinu, pozivajući se na internu prezentaciju.

Također, samo 43 posto od tisuću najvećih kompanija koje su se oglašavale na toj platformi prije Muskovog preuzimanja, još uvijek se oglašavalo u travnju.

Dodatni udarac Elonu Musku je zadao njegov rival Mark Zuckerberg, čija je nova konkurentska aplikacija Threads dosad “skinuta” oko 100 milijuna puta.

2 Odgovora

  1. Po meni su sve ostale platforme puno bolje. Nikad nisam vidio famu oko twitera.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari