Prihod od digitalnog poreza u Austriji je prošle godine iznosio 103 milijuna eura, što predstavlja porast od 7,4 posto u odnosu na 2022., pokazali su preliminarni podaci koje je objavio portal OTS.
Digitalni porez, pojašnjavaju, mehanizam je koji izjednačava uvjete poslovanja između BigTech kompanija i lokalnih medija, stvara dodatne prihode lokalnoj samoupravi, podržava medijski ekosustav te kvalitetno i nezavisno novinarstvo.
Također potiče programe koji podupiru stvaranje lokalnog sadržaja pružanjem bespovratnih sredstava, subvencija ili poticaja izdavačima za proizvodnju visokokvalitetnog, kulturno relevantnog sadržaja.
“Kontinuirano povećanje prihoda od digitalnog poreza potvrđuje učinkovitost naše strategije za osiguranje pravednosti u digitalnom dobu. I dalje smo odlučni postići pravedno oporezivanje digitalnog gospodarstva na međunarodnoj razini”, istaknuo je austrijski ministar financija Magnus Brunner.
Pročitajte još:
Oporezivanje usluga internetskog oglašavanja, navodi OTS, iznosi pet posto osnovice za procjenu i namijenjeno je tvrtkama s globalnim prometom od najmanje 750 milijuna eura, odnosno domaćim prometom od najmanje 25 milijuna eura ostvarenim internetskim oglašavanjem.
Osnovica za procjenu tog poreza je naknada koju pružatelj internetskog oglašavanja prima od klijenata.
Jedan odgovor
Definitivno previše.