ChatGPT gubi na popularnosti tijekom praznika, u kolovozu imao 3,2 posto manje posjeta

Foto: Freepik.com

Internetska stranica ChatGPT-ja zabilježila je manje “posjeta” u kolovozu, treći mjesec zaredom, utvrdila je analitička kuća Similarweb, zaključivši da se smanjeni interes podudara s ljetnim školskim praznicima.

Broj posjeta, piše Hina, smanjio se u kolovozu za 3,2 posto, na 1,43 milijarde, nakon pada za nekih 10 posto u srpnju i lipnju, utvrdili su u Similarwebu.

Skratilo se i vrijeme posjeta, s prosječnih 8,7 minuta u ožujku na sedam minuta u kolovozu.

Broj pojedinačnih posjetitelja iz cijelog svijeta malo je ipak porastao, sa 180 milijuna na 180,5 milijuna.

Povratak djece u škole u rujnu mogao bi potaknuti promet i upotrebu ChatGPT-a, nagađaju analitičari, napomenuvši da je dobio zeleno svjetlo u nekim školama. U SAD-u promet na stranici popularnog chatbota blago je porastao u kolovozu, na početku školske godine.

“Čini se da su jedan od razloga učenici koji traže pomoć u pisanju domaćih zadaća. Postotak mlađih korisnika internetske stranice pao je tijekom ljeta i sada se oporavlja”, rekao je analitičar Similarweba David F. Carr.

Do pojave Metinog Threadsa ChatGPT je bilježio najsnažniji rast u povijesti potrošačkih aplikacija, a i sada je jedna od 30 vodećih internetskih stranica u svijetu, napominje Reuters.

Jedan odgovor

  1. Na kraju ispadne doista da je chat gpt najviše za učenike. Ali ne bi trebao ni njima. Ako su prošle generacije mogli bez toga, mogu i oni.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari