Amazonova internetska prodaja – poboljšana

pixabay.com
ilustracija Foto: Pixabay.com

Amazonovo e-trgovinsko poslovanje oživjelo je u razdoblju od travnja do lipnja, nakon mjeseci slabe potrošnje usljed usporenih trendova u gospodarstvu. Porast je, objavio je BBC, uslijedio nakon poticaja Andyja Jassyja, generalnog direktora Amazon.com, da mreža dostave ove online trgovine radi na drugačiji način, priopćila je tvrtka.

Jassy, ​​koji je preuzeo ovu dužnost prije dvije godine, usredotočio se na smanjenje troškova i poboljšanje učinkovitosti, što je dovelo do velikih smanjenja radnih mjesta i prilagođavanja mreže dostave tvrtke, odnosno da se narudžbe usmjeravaju regionalno, bliže kupcu. To je pomoglo povećati ukupnu prodaju za 11 posto na godišnjoj razini na 134,4 milijarde dolara, iznad očekivanog.

Amazonov srpanjski Prime Day bio je najveći u povijesti, s 375 milijuna kupljenih artikala. Tvrtka je nadmašila očekivanja analitičara, s tromjesečnom dobiti od 6,7 milijardi dolara, u odnosu na gubitak od 2 milijarde dolara godinu dana ranije. Bio je to najveći profit tvrtke u više od godinu dana a Jassy je rekao da rezultati pokazuju “još jedno snažno tromjesečje napretka”.

BBC prenosi i da glavni analitičar Insider Intelligencea, Andrew Lipsman, porast u Amazonovom e-trgovinskom poslovanju ocjenjuje kao “ohrabrujući je znak” za ostatak godine.

Iako je poznat po svojoj online kupnji, Amazonove financijske rezultate ipak mnogo više pokreće njegov posao računalstva u oblaku, nazvan AWS, i – u novije vrijeme – oglašavanje. Prodaja AWS-a se stabilizirala, porasla za 12 posto u odnosu na prethodnu godinu, budući da poduzeća postaju manje zabrinuta za gospodarstvo.

Prihodi od oglašavanja veći su za 22 posto na godišnjoj razini. Čak je i njegovo međunarodno poslovanje, koje je prije godinu dana bilježilo pad, zabilježilo rast prodaje od otprilike 10 procenata.

Amazon se trudio zadržati svoju dominaciju u online kupnji, otkako se ogroman rast koji je doživio tijekom pandemije usporio. Cijena Amazonove dionice već je skočila otprilike 50 posto, do sada ove godine. Nakon novih korporativnih objava, udio je porastao za više od sedam posto u trgovini izvan radnog vremena.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari