VW i belgijski Umicore planiraju u Europi proizvoditi materijale za baterije

pixabay.com
Njemačka i Belgija proizvodit će materijal za auto baterije, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Njemački automobilski div Volkswagen osnovao je s belgijskom grupom Umicore zajedničku tvrtku koja će u Europi proizvoditi materijale za baterije za električna vozila.

Nova tvrtka IONWAY opskrbljivat će tvornice baterijskih ćelija Volkswagenove podružnice PowerCo u Europi, jeftinim materijalima za proizvodnju baterija, objavili su u zajedničkom priopćenju VW i belgijska tvrtka.

U VW-u, prenosi Hina,  nadaju se da će novi projekt smanjiti troškove električnih vozila. “U suradnji s našim pouzdanim partnerom Umicoreom osigurat ćemo internu nabavu ključnih materijala za proizvodnju ćelija po razumnim cijenama”, rekao je krajem prošlog tjedna izvršni direktor VW-ovog odjela za proizvodnju baterija PowerCo, Frank Blome.

“Zahvaljujući sigurnom pristupu tvrtka PowerCo isporučivat će grupi Volkswagen cjenovno konkurentne baterijske ćelije kroz razdoblje od više godina  ‒ omogućujući njezinim brendovima da kupcima ponude atraktivna, cjenovno pristupačna električna vozila”, naglasio je Blome.

Očekuje se da će nova tvrtka sa sjedištem u Bruxellesu u „zreloj“ fazi isporučivati materijale za 2,2 milijuna električnih automobila godišnje i podmirivati značajan dio potražnje u budućim VW-ovim tvornicama baterija u Europi, priopćile su kompanije.

VW i Umicore najavili su projekt prije godinu dana, podsjeća Hina, a do kraja desetljeća namjeravaju u zajedničku tvornicu uložiti ukupno tri milijarde eura.

Dužnost izvršnog direktora IONWAY-a povjerena je bivšem Umicoreovom menadžeru Thomasu Jansseuneu, a dužnost financijskog direktora menadžeru PowerCo-a Achimu Holzeru.

VW planira u Europi izgraditi šest tvornica baterijskih ćelija do 2030. godine. Počeli su s gradnjom prvog pogona u Salzgitteru u Njemačkoj, a drugi namjeravaju izgraditi u Španjolskoj, u blizini Valencije.

Pogoni bi trebali proizvoditi baterije za budući VW-ov električni automobil u najnižoj cjenovnoj kategoriji, koji bi prema planovima kompanije trebao stajati manje od 25.000 eura i krenuti u prodaju 2026. godine.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari