Mnogi kupci počeli su se žaliti jer BYD nudi besplatne opcije za pametnu vožnju u većini svoje nove linije električnih automobila. Pritužbe su preplavili istaknutu kinesku platformu za kvalitetu vozila, ljudi kažu da su preplatili svoje automobile.
Više od 4.700 pritužbi podneseno je protiv BYD automobila između 11. i 17. veljače na stranici 12365auto.com, a tjedan prije bilo ih je samo 150 i otprilike 500 u siječnju 2025. godine.
Automobili marke BYD, uključujući one iz njihove najprodavanije serije Ocean i Dynasty, također su zauzeli prvih 10 mjesta na listi koju platforma objavljuje, a na kojoj su rangirani modeli prema broju primljenih pritužbi.
U jednoj pritužbi, koju je poslao vlasnik plug-in hibridne limuzine Seal 06 DM-i, piše da su više puta pitali prodavača prilikom kupnje automobila hoće li ove godine biti lansiran noviji model.
“Ali samo pola mjeseca nakon što sam preuzeo automobil, novi se model pojavio na tržištu sa značajnim nadogradnjama po istoj cijeni”, rekao je, dodajući da od tvrtke želi besplatne nadogradnje i druge naknade.
BYD je navodno odgovorio i poručio da je pritužba proslijeđena relevantnim odjelima tvrtke, prenosi Reuters.
Pročitajte još:
Pritužbe su jedan od popratnih učinaka dugotrajnog rata cijena i hiperkonkurencije na kineskom tržištu jer proizvođači automobila smanjuju cijene, nude besplatne značajke ili poticaje ili lansiraju nove modele brže nego proizvođači u drugim zemljama.
Prije dvije godine, američki proizvođač automobila Tesla imao je problema nedugo nakon što je smanjio cijene i započeo rat cijenama. Naime, vlasnici njihovih automobila okupljali su se u distribucijskim centrima tvrtke u Kini te tražili popuste i kredite.
2 Odgovora
Nema džabe ni u stare babe
Tako je Darko38!