U Hrvatskoj je u prvoj polovici godine prodano 33.799 novih putničkih vozila što je 43,6 posto više nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 23.535, podaci su Promocije plus temeljeni na broju registracija.
Hina navodi i kako je samo u lipnju prodano 7.215 novih auta, što predstavlja rast od 41 posto u odnosu na prošli mjesec.
Najviše novih putničkih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodao je Volkswagen, 4.051, odnosno 12 posto od ukupne prodaje. Renault je na drugom mjestu sa 4.026 prodanih novih vozila i udjelom od 11,9 posto, dok je Škoda treća s 3.387 prodanih i udjelom od deset posto.
Kia drži četvrto mjesto s polugodišnjom prodajom od 2.411 vozila i udjelom u u ukupnoj prodaji od 7,1 posto, a peta je Dacia s 2.206 prodanih i udjelom od 6,5 posto.
Najprodavaniji model u lipnju bio je Renault Clio kojih je prodano 475, a slijedi hrvatskim građanima godinama omiljena Škoda Octavia koju je odabralo 324 kupaca. Dobru lipanjsku prodaju imali su i VW sa svojim T-Crossom (318), kao i Renault sa Capturom (296).
Pročitajte još:
Istog mjeseca prodano je, iz višeg cjenovnog razreda, osam skupocjenih Lexusa, četiri Jaguara, te jedan Bentley.
Prema pogonskom gorivu i dalje prevladavaju benzinci – do kraja šestog mjeseca hrvatski su kupci 17.926 slučajeva odabrali novo vozilo na benzinski pogon (53 posto), hibrida je prodano 7.714 ili 22,8 posto, a dizelaša 6.302, odnosno 18,6 posto.
Plinski pogon odabralo je 943 kupaca ili 2,8 posto, a potpuno električni njih 914 (2,7 posto).
5 Odgovora
Ima se moze se
Ironično.
Lijepo.
Zanimljivo.
Jako.