OpenAI je potpisao ugovor s njemačkom medijskom tvrtkom Axel Springer koji će im omogućiti da svoje AI modele uče pisati vijesti i druge novinarske forme.
Kao dio dogovora, korisnici ChatGPT-a će primati sažetke vijesti iz brendova Axel Springera, uključujući Politico, Business Insider, Bild i Welt, s poveznicama na izvorne izvore izvještavanja.
“Želimo istražiti mogućnosti novinarstva osnaženog umjetnom inteligencijom kako bismo podigli kvalitetu, društvenu relevantnost i poslovni model novinarstva na višu razinu”, rekao je Mathias Döpfner, izvršni direktor Axel Springera.
Financijski detalji sporazuma, o kojem je prvi izvijestio The Wall Street Journal, zasad nisu poznati.
“Ovo partnerstvo ljudima će pružiti nove načine pristupa kvalitetnom sadržaju vijesti u stvarnom vremenu putem našeg AI alata”, komentirao je Brad Lightcap, glavni operativni direktor OpenAI-ja.
Nekoliko novinskih portala već je pokušalo iskoristiti novonastalu tehnologiju u svojim izvještavanjima, najčešće s katastrofalnim rezultatima, što je dovelo do raznih blamaža i javnih isprika.
Pročitajte još:
Unatoč tome, čini se da je umjetna inteligencija spremna preokrenuti industriju vijesti i izdavaštvo.
Naime, dogovor proizvođača ChatGPT-a s Axelom Springerom dolazi samo dan nakon što je The New York Times najavio uvođenje nove pozicije voditelja redakcije umjetne inteligencije, signalizirajući ključnu ulogu koju će ta brzo napredujuća tehnologija imati u proizvodnji vijesti.