Tvrtka Lego je izvjestila da je njegova potrošačka prodaja porasla za četiri posto prošle godine, iako je globalna industrija igračaka zabilježila pad prodaje od sedam posto. Najviše je rasla prodaja lego kockica u SAD-u te srednjoj i istočnoj Europi.
Iz kompanije su rekli da je ukupni prihod, koji uključuje prodaju trgovcima, porastao za dva posto prošle godine, na 65,9 milijardi danskih kruna ili 9,65 milijardi dolara.
“U zadnjih nekoliko godina prešli smo tržište za gotovo deset postotnih bodova. Mislim da je stvarno lijepo vidjeti da možemo uspješno poslovati u dobrim godinama, ali i u lošim”, rekao je izvršni direktor Lega, Niels Christiansen.
Lego je među proizvođačima igračaka koji su zabilježili goleme dobitke tijekom pandemije i nastavlja napredovati. Tvrtka je imala rast prodaje od 27 posto u 2021., a u 2022. prodaja je porasla za 17 posto.
U posljednjih nekoliko godina uložili su velika sredstva u proširenje proizvodnih kapaciteta i otvaranje novih trgovina, prenosi Reuters. Prošle godine tvrtka je otvorila 147 novih trgovina, čime je ukupan broj trgovina diljem svijeta prešao 1.000. Više od polovice novih otvorenja bilo je u Kini, gdje broj trgovina sada premašuje 500. Ipak, prodaja u Kini je pala u 2023. godini.
Najpopularniji brendovi lani uključivali su Lego Icons, Lego Technic, Lego City, Lego Harry Potter i Lego Star Wars, prenosi CNBC. U 2023. Lego je imao 780 proizvoda, od kojih je oko 50 posto bilo novih.
Tvrtka međutim nije bila imuna na makroekonomske pritiske. Christiansen je rekao da Lego prodaje istu količinu proizvoda, ali da su kupci u 2023. smanjili kupovinu i odlučili se za setove niže cijene.
Pročitajte još:
Neto dobit u 2023. dosegla je 13,1 milijardu danskih kruna ili oko 1,92 milijarde dolara, što je pad od gotovo pet posto u odnosu na 2022. godinu.
Lego se nedavno udružio i s proizvođačem Fortnitea, Epic Games, koji je lansirao videoigru Lego Fortnite.
2 Odgovora
Nije ni čudno jer su kockice uvijek u potražnji.
Drago mi to čuti. Lego kocke će uvijek biti zakon 🙂