Prihod Lego-a četiri miljarde dolara

Pixabay.com
Rast prihoda tvrtke Lego, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Dok se druge tvrtke igračaka bore s padom prodaje potaknutim inflacijom, danski proizvođač igračaka Lego gradi pozitivne rezultate, kockicu po kockicu. Ova tvrtka zabilježila je rast prihoda od oko četiri milijarde dolara (27,4 milijarde danskih kruna) odnosno oko jedan posto.  

U međuvremenu, konkurenti, kojima se javno trguje kao što je Mattel, Hasbro, Funko i Jakks Pacific – prijavili su dvoznamenkasti pad prihoda i prodaje.

„Mislim da sam vrlo zadovoljan činjenicom da i dalje prerastamo industriju. Dobra stvar za nas je da smo svake godine, u zadnjih četiri ili pet godina, prerasli tržište za deset postotnih bodova. To znači da smo stalno zauzimali tržišni udio i to se nastavilo, to je jako važno”, rekao je za CNBC, izvršni direktor Lego-a, Niels Christiansen.

Lego, Legoland, Foto: Pixabay.com

Tvrtke igračaka u cijeloj industriji zabilježile su ogromne dobitke tijekom pandemije Covida-19, dok su roditelji tražili načine da zaokupe svoju djecu tijekom karantina. I odrasli su se vratili u redove za igračke i Lego kockice, kako bi otklonili dosadu.

Lego je svoju strategiju i ove godine temeljio na rastu iz razdoblja pandemije, kada su sve tvrtke u ovoj industriji bilježile rast prihoda, jer su se i roditelji i djeca – vratili u red za „kockice“ u vrijeme karantene.

Ipak, neto dobit za prvu polovicu godine bilježi pad od 17 posto u odnosu na isto razdoblje 2022. godine, najvećim dijelom zbog troškova sirovina. Lego je, također, nadoknadio i neke od većih troškova dostave, postavljanjem proizvodnih pogona blizu ključnih tržišta te SAD sada dobijaju svoje Lego kockice iz Meksika.

Christiansen je ukazao na snagu brenda Lego i njegove raznolike linije proizvoda koja pogađa razne “točke strasti” kao njegovu „tajnu uspjeha“ u 2023. godini. Ovi proizvodi sežu od tematskih setova Ratova zvijezda do sportskih automobila koji se mogu sastaviti te gradskih pejzaža.

Lego je ove godine otvorio 89 prodavnica širom svijeta, od toga 54 u Kini, i sada „ubire plodove“ izlaska na nova tržišta. ove godine povećava i svoj portfelj na oko 750 proizvoda. Oko 48 posto tog portfelja bit će, kako je najavljeno – potpuno novo, odnosno Lego sprema  svježe i relevantne „kockice“ za sve potrošače.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari