Prva tehnologija za otkrivanje deepfake napada uskoro dostupna u cijelom svijetu

Honor Deepfake, ilustracija. Foto: Honor

Tvrtka Honor na nedavnom je sajmu IFA predstavila svoju AI Deepfake Detection tehnologiju koja će biti globalno dostupna od travnja ove godine.

Deepfake napadi postaju sve sofisticiraniji, ali i učestaliji te nanose veliku štetu kako privatnim korisnicima, tako i cijelim industrijama.

Prošle godine događali su se svakih pet minuta, a kako prenosi Entrust Cybersecurity Institut u svom Izvješću o prijevarama s identitetima za 2025. krivotvorenje digitalnih dokumenata poraslo je za čak 244 posto godišnje.

Kao predvodnik inovacija usmjerenih na korisnika, globalni tehnološki brend HONOR poduzeo je proaktivne korake za zaštitu korisnika od sve češćih prijetnji deepfake tehnologije.

Honor AI Deepfake Detection prva je tehnologija na tržištu koja analizira suptilne nekonzistentnosti koje su često nevidljive ljudskom oku, uključujući sintetičke nesavršenosti na razini piksela, umjetno spajanje rubova, nedosljednosti između kadrova te nesimetričnost frizure i crta lica u odnosu na uši.

Ako se detektira manipulirani sadržaj, korisnik će odmah primiti upozorenje kako bi bio zaštićen od potencijalnih rizika povezanih s deepfake sadržajem.

“Primjena AI detekcije deepfake sadržaja na mobilnim uređajima moćno je oružje u borbi protiv deepfake tehnologije. Ova funkcija može prepoznati nepravilnosti u deepfake sadržaju koje ljudsko oko možda ne bi primijetilo, poput kontakta očima, osvjetljenja, jasnoće slike i reprodukcije videa. Time se korisnici odvraćaju od nastavka interakcije s potencijalno opasnim sadržajem koji bi mogao ugroziti njihovu sigurnost. To omogućuje ljudima, malim i srednjim poduzećima (SME-ovima) i industrijama da uživaju u pogodnostima digitalne komunikacije bez brige o curenju privatnih podataka i rizicima prijevara”, komentirao je Marco Kamiya, predstavnik organizacije UN-a za industrijski razvoj.

Nužnost takvih inovativnih tehnologija pokazuje i Deloitte izvješće za 2024. o povezanosti potrošača u kojem je 59 posto ispitanika reklo da ima teškoće u razlikovanju sadržaja koji su generirali ljudi od onog generiranog umjetnom inteligencijom, dok se 84 posto ispitanika upoznatih s generativnom umjetnom inteligencijom složilo da sadržaj razvijen uz pomoć generativne AI uvijek treba biti jasno označen.

Jedan odgovor

  1. Ovo su odlične vijesti, napokon će stat na kraj tome, a to lako ljudima može uništiti živote kakve imaju

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari