Očekuje se da će prihod Keringove najveće robne marke Gucci pasti za gotovo 20 posto na godišnjoj razini u prvom tromjesečju 2024., pri čemu će gubici biti posebno uočljivi u azijsko-pacifičkoj regiji, objavila je ova tvrtka.
Kering je dodao da će prihod cijele grupe pasti za deset posto na usporedivoj osnovi od prvog kvartala 2023. Dionice Keringa, konglomerata vrijednosti 49 milijardi dolara, pale su 14 posto, na 367 eura.
Raspoloženje potrošača u Kini, Guccijevom tradicionalno najpoželjnijem tržištu koje je nekada imalo procijenjenih 30 posto više od godišnje prodaje, još uvijek je negativno.
Claudia Panseri, direktorica UBS banke u Francuskoj, rekla je da upozorenje ukazuje na nastavak poremećaja u Kini usred većih makro utjecaja.
„Kina je vjerojatno priča koja je malo drugačija. Potrebno nam je više vremena da vidimo povećanje potrošnje. Potrebna nam je stabilizacija tržišta nekretnina. Ali, uz to, dolazi i do povećanja broja ljudi koji putuju svetom, tako da bi to trebalo da doda malo ulja na vatru u priči o luksuznoj robi“, rekla je Panseri za CNBC.
Nedavno istraživanje Bank of America pokazuje da su kineski potrošači skloniji trošenju na raskošne obroke i putovanja nego na odjeću, torbe i cipele, prenosi Reuters. To je veliki problem za Gucci, koji se uveliko oslanjao na mlade azijske kupce.
Također, prošle godine Kering je imenovao Sabatoa De Sarna kreativnim direktorom Guccija, čiji rad još nije dokazan.
Pročitajte još:
Keringova rastegnuta bilanca dodatno ograničava njegove mogućnosti, jer su ranija spajanja i preuzimanja, koja su uključivala i kupnju Creeda od 3,5 milijardi eura i udjela u modnoj kući Valentino, otežava privlačenje ulagača otkupom. To znači da je malo nade da se održe dionice koje su pale više od 30 posto u godini dana. Keringovo bogatstvo povezano je s Guccijevim bogatstvom.
3 Odgovora
Neka spusti malo cijenu!
Gucci za po kuci!
Jaooo samo ne to