Eurosong kroz brojke: Očekuje se više od 160 milijuna gledatelja kroz tri noći natjecanja

Wikimedia Commons/Pedro J Pacheco
Baby Lasagna, Foto: Wikimedia Commons/Pedro J Pacheco

Prošle godine Eurosong su pratila 162 milijuna ljudi na medijskim kanalima javnih servisa tijekom tri emisije uživo, a ove godine bi ta brojka mogla biti još veća. Prva polufinalna večer održava se večeras, druga 9. svibnja, dok je za finalnu večer rezervirana subota.

Na 68. po redu Eurosong prijavilo se 37 zemalja, a od toga će ih 26 nastupati u subotu, isto kao i lani. Međutim, novost je što će ove godine nastupiti i Luksemburg koji je zadnji put u sudjelovao 1993. godine.

Hrvatsku predstavlja Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, s pjesmom Rim Tim Tagi Dim. On će svoju pjesmu izvesti večeras, a njegov nastup je sedmi po redu.

Natjecanje se održava u Malmö Areni koja ima 15.500 mjesta za sjedenje i druga je po veličini zatvorena dvorana u Švedskoj. Grad Malmö očekuje gotovo 100.000 posjetitelja tijekom eurovizijskog tjedna.

Grad će uložiti 2,5 milijuna eura u organizaciju natjecanja, a očekuje da će zaraditi još više, rekla je Katrin Stjernfeldt Jammeh, gradonačelnica Malmöa, piše ESCToday.

Lani je veliko finale natjecanja gledalo u prosjeku 9,9 milijuna ljudi na BBC One, što je za 12 posto više nego u 2022., prenosi European Broadcasting Union (EBU). Na službenom ESC YouTube kanalu veliko finale gledalo je 7,6 milijuna ljudi.

Natjecanje je prošle godine bilo iznimno popularno kod mlađe publike pa je njihov udio gledanosti finala bio 53,5 posto, ističe EBU.

Na TikToku je zabilježeno ukupno 315 milijuna pregleda videa na službenom računu Eurosonga, što je za 40 posto više nego u 2022. godini.

EBU navodi da je bilo ukupno 540 milijuna pregleda službenih videa na TikToku, Twitteru, Instagramu i Facebooku.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari