Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

DOM ZA STARIJE OSOBE IRIS j.d.o.o.	42317320945

ECA: Automobili na europskim cestama ispuštaju istu količinu CO2 kao i prije 12 godina

Pixabay.com
Automobil, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Većina automobila na europskim cestama ispušta istu količinu ugljičnog dioksida (CO2) kao i prije 12 godina, unatoč zacrtanom smanjenju za novoregistrirana vozila, upozorio je u Europski revizorski sud (ECA). U prošlom desetljeću, proizvođači automobila koristili su ‘rupe’ u testiranju kako bi u laboratorijskim uvjetima dokazali manju emisiju štetnih plinova. Na cesti su ista vozila ispuštala daleko više ugljičnog dioksida.

Testiranje je, u međuvremenu, izmijenjeno i zbog skandala s Volkswagenovim lažiranjem podataka o emisiji za dizelaše iz 2015., i sada bolje odražava stvarne uvjete u vožnji. Od rujna 2017., novi su testovi postali obavezni, prenosi Hina.

SOCIJALNA ZADRUGA HUMANA NOVA-27711345503

“To je učinkovito smanjilo, ali nije eliminiralo, jaz između emisija u laboratoriju i onih u stvarnoj vožnji. Stvarna emisija iz konvencionalnih automobila, koji još uvijek čine gotovo tri četvrtine novoregistriranih vozila, nije smanjena”, zaključili su revizori.

Europska komisija sprema se preporučiti da se neto emisija do 2040. smanji za 90 posto u odnosu na razine iz 1990. kako bi EU do sredine stoljeća svela ispuštanje štetnih plinova neto na nulu.

“Emisija CO2 iz automobila neće biti stvarno i opipljivo smanjena sve dok prevladavaju motori s unutarnjim izgaranjem, ali je elektrifikacija voznog parka EU-a istodobno krupni pothvat”, rekao je član ECA-e koji je vodio reviziju Pietro Russo.

EU je u proteklih 30 godina uspio smanjiti emisiju stakleničkih plinova na mnogim područjima, ali ispuštanje CO2 u sektoru transporta i dalje raste. U 2021. godini činio je 23 posto ukupnih emisija stakleničkih plinova u EU-u, a više od polovine tog udjela otpadalo je na osobne automobile.

U proteklih deset godina emisija iz dizelaša nije se značajnije promijenila, a u segmentu benzinaca smanjena je za 4,6 posto, priopćila je ECA, dodavši da je pozitivan utjecaj učinkovitijih motora poništila njihova veća snaga, ali i veća masa vozila, povezana s popularizacijom sportskih terenaca.

Stvarne emisije hibridnih automobila također su puno veće od onih zabilježenih u laboratoriju, upozorila je ECA, prognozirajući prilagodbe tek od 2025. “Do tada će se plug-in hibridi i dalje tretirati kao vozila s niskim emisijama, u korist proizvođača automobila”, rekli su europski revizori.

Udio električnih vozila u prodaji skočio je s jedan na sedam posto u razdoblju od 2018. do 2022. Samo su električna vozila, po revizorima, pomogla smanjiti prosječnu stvarnu emisiju CO2. ECA istodobno upozorava na prepreke bržem prihvaćanju električnih vozila, izdvojivši manjak sirovina za baterije i cijenu novog vozila, dodavši da bi to moglo potaknuti građane da zadrže stara vozila koja zagađuju okoliš.

TERMOTIM, instalaterski obrt, vl. Bunčić Mladen-51542765006

7 Odgovora

  1. Nama nije dosta da nas truju ovdje po Zagrebu nego nam još trebaju pluća u vrit otići s ovim ostalim kemikalijama.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ENERGOINSTAL d.o.o.	26130999654

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
TAXI PETAR, Obrt za taxi prijevoz vl. PETAR BARČOT	56646476130

Komentari

LJEKARNE GRBAVAC-92971109251