Hyundai i Kia prognoziraju da će njihova prodaja porasti za oko dva posto u 2024.

Pixabay.com
Kia, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Južnokorejski Hyundai Motor Co i podružnica Kia Corp prognozirali su u srijedu da će njihova zajednička globalna prodaja porasti za oko dva posto u 2024. iako prošlogodišnja prodaja nije bila dovoljna da ostvare zadane ciljeve.

Dvojac je prodao 7,3 milijuna vozila u 2023., oko tri posto manje od njihovog zajedničkog cilja od 7,52 milijuna, uglavnom zbog problema u gospodarstvu, uključujući rastuće kamatne stope i inflaciju zbog kojih neki kupci nisu mogli nabaviti njihova vozila. Tvrtke su rekle da će ove godine ciljati na globalnu prodaju od 7,44 milijuna vozila, prenosi Reuters.

“Hyundai planira preuzeti vodstvo u elektrifikaciji i usredotočiti se na optimizaciju profitabilnosti jačanjem svoje globalne proizvodne infrastrukture električnih vozila (EV), uspostavljanjem fleksibilnih poslovnih strategija za prilagodbu tržišnim promjenama i jačanjem sposobnosti preventivnog upravljanja rizicima”, rekli su iz Hyundaija.

Kia je 2023. godine prodala 3,09 milijuna vozila diljem svijeta, bilježeći novi godišnji globalni prodajni rekord, stoji u priopćenju. Kijin prethodni najbolji godišnji učinak bio je 2014. godine, s prodajom od 3,04 milijuna vozila.

Analitičari kažu da se čini da su ovogodišnji prodajni ciljevi za dvije tvrtke ostvarivi, ali da će ekonomska pitanja, uključujući visoke kamatne stope, imati utjecaj na potražnju za automobilima i profitabilnost.

Hyundai cilja na povećanje godišnje globalne prodaje od 0,6 posto na 4,24 milijuna vozila, dok je Kia svoj cilj postavila na 3,2 milijuna vozila, što je oko četiri posto više u odnosu na prošlu godinu.

Izvršni predsjednik Hyundai Motor Groupa Euisun Chung u svom je novogodišnjem obraćanju u srijedu naglasio zadovoljstvo kupaca i pozvao na korporativnu kulturu “pripreme” za donošenje brzih odluka.

“Najbolja strategija je zadobiti puno povjerenje naših kupaca, a ne brzo slijediti naše konkurente. Kako bismo ove vanjske izazove pretvorili u prilike i postigli dugoročni održivi rast, moramo biti spremni”, rekao je Chung.

Dionice Hyundai Motora i Kije pale su za 3,3 posto, odnosno 3,9 posto, u odnosu na pad od 2,3 posto u referentnoj vrijednosti KOSPI.

Jedan odgovor

  1. Ništa začuđujuće kada se uzme u obzir da su u zadnjih nekoliko godina Kia i Hyundai postali jako popularni među ljudima

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari