Disney posluje s gubicima i traži spas u povećanju cijena pretplate

Foto: Craig Adderley/Pexels

Tvrtka Walt Disney ponovno podiže cijene za svoju streaming uslugu Disney+, nakon što je njezino izvješće o zaradi za treće tromjesečje pokazalo probleme s prihodima u svim sektorima s iznimkom tematskih parkova.

Od 12. listopada će mjesečna pretplata bez reklama koštati 13,99 dolara, odnosno tri više nego dosad. CNN piše da se radi o već drugom povećanju cijena u manje od godinu dana jer je pretplata i u prosincu poskupjela za tri dolara.

Isti scenarij pratit će i kanal Hulu, gdje Disney posjeduje većinski udio, koji će od spomenutog datuma koštati 17.99 dolara, također tri više.

Iznimka je tek pretplata koja ne isključuje reklame, čija se cijena neće mijenjati, što je CEO Disneya Bob Iger nazvao pokušajem povećavanja broja korisnika te opcije.

“Tržište oglašavanja za streaming raste i trenutno je puno zdravije od tržišta oglašavanja za linearnu televiziju”, rekao je Iger.

Poskupljenje dolazi nakon što je Disney izvijestio da je njegov streaming posao i dalje neprofitabilan, iako je smanjio gubitak prihoda u trećem kvartalu. Pretplatnici na streaming u SAD-u i Kanadi također se povlače pa se njihov broj smanjio za jedan posto drugi kvartal zaredom.

Iger je također nagovijestio da Disney+ traži načine za suzbijanje dijeljenja lozinki, strategije koja je nedavno pomogla Netflixu da doda milijune novih pretplatnika.

Inače, tvrtka je izvijestila kako je njezin tromjesečni prihod iznosio 22,3 milijarde dolara, nešto manje od očekivanih 22,5 milijardi dolara.

Uz to, smanjuju se i prihodi obične televizije, i to za sedam posto u usporedbi s istom kvartalom lani.

Njihovi tematski parkovi diljem svijeta, međutim, bilježe porast prihoda za 13 posto na 8,3 milijarde dolara.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari