Dionice Nikea ponovno u padu, smanjena godišnja prognoza prihoda

Pixabay.com
Tenisice Nike, Foto: Pixabay.com

Tvrtka Nike povukla je svoju godišnju prognozu prihoda, baš u trenutku kada bi novi izvršni direktor trebao preuzeti ovu kompaniju sportske odjeće. Blagdanska sezona, iako ispunjena popustima, vjerojatno bi mogla biti slaba, procjenjuje tvrtka.

Objava je dovela do pada dionica Nikea za šest posto, iako su od početka ove godine pale za 18 posto, a posebno zbog podataka o tromjesečnoj prodaji koja je bila lošija ali je premašila procjene Wall Streeta.

„Pad prometa u trgovinama i na web stranicama u vlasništvu Nikea bio je izraženiji nego što se očekivalo, što je dovelo do zaostataka u zalihama“, rekao je financijski direktor Nikea, Matthew Friend.

Friend je također rekao, kako prenosi Reuters, da je prodaja pala unatoč većim promocijama u trgovinama u vlasništvu njegovih veleprodajnih i maloprodajnih partnera.

Rast tvrtke nedavno je zastao, pritisnut spretnijim, trendovskim rivalima kao što su Hoka On i Deckers. Prošlog mjeseca tvrtka je najavila i povratak Elliotta Hilla na mjesto izvršnog direktora, što je utjecalo na povrat na tržištu dionicama od deset posto.

Umjesto godišnjih smjernica, Nike je ponudio izglede za tromjesečje rujan-studeni, predviđajući pad prodaje između osam i deset posto, što je više od sedam posto koliko su predviđali analitičari, prema procjenama koje je sastavio LSEG. Očekuje da će bruto marže pasti za oko 150 baznih bodova u tom razdoblju.

“Očekujemo da će za povratak na snažan rast trebati vremena ali vjerujemo da imamo sve prave elemente za izgradnju, posebno s Elliottom koji nas sada vodi. Povlačenje prognoze dalo bi Hillu prijeko potrebnu fleksibilnost za procjenu Nikeovih strategija i poslovnih trendova te razvijanje planova za najbolje pozicioniranje poslovanja za fiskalnu 2026. i dalje”, rekao je Friend.

Hill će biti zadužen za obnovu Nikeovih veleprodajnih partnerstava koja smanjena pod vodstvom prethodnog direktora i koja su se usredotočila na povećanje prodaje kroz vlastite trgovine i web stranice tvrtke. Ova strategija navela je američke trgovce na malo kao što su Foot Locker i Dick’s Sporting Goods da brzo popune ispražnjeni Nikeov prostor na policama modernim konkurentima.

Nike je ranije prognozirao pad godišnjih prihoda u srednjim jednoznamenkastim znamenkama. Hill je bio generalni direktor Nikea za Sjevernu Ameriku tijekom teškog razdoblja 2010. godine, kada se tvrtka vratila rastu kroz “reprofiliranje tržišta oko sporta”.

Ukupni neto prihod Nikea u prvom tromjesečju pao je za 10,4 posto na 11,59 milijardi dolara.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari

Pozivamo vas da podijelite svoje mišljenje ispunjavanjem ankete i pomognete nam poboljšati naše usluge!