Mastercard je u četvrtak izvijestio o boljoj zaradi od očekivane za treće tromjesečje, jer su kupci, potaknuti ekonomskom stabilnošću, povećali svoju potrošnju.
Ovo izvješće zaključuje tjedan prepun financijskih izvještaja za tvrtke za obradu plaćanja koje se pomno prate kako bi se procijenilo stanje američkih potrošača.
Iako su neki upozorili na usporavanje, razina potrošnje i dalje je visoka u usporedbi s prošlom godinom, jer rast plaća i nade u “meko prizemljenje” jačaju povjerenje potrošača.
Dosadašnji trendovi također pokazuju da su raznolika poslovanja koja obuhvaćaju kartice, mobilna plaćanja, peer-to-peer transakcije i usluge s dodatnom vrijednošću, poput zaštite od prijevara, bila otpornija.
Prihodi Mastercardove mreže za plaćanje porasli su za 11 posto. Usluge i rješenja s dodatnom vrijednošću, piše Reuters, donijeli su 19 posto više nego prošle godine i činili su 37 posto ukupnih prihoda Mastercarda.
“Ovi rezultati odražavaju zdravu potrošnju potrošača i kontinuiranu snažnu potražnju za našim uslugama i rješenjima s dodatnom vrijednošću”, izjavio je izvršni direktor Michael Miebach.
Dionice su porasle za 1,4 posto prije početka trgovanja, a od početka godine za 20 posto, nadmašivši konkurenta Visu.
Pročitajte još:
Potrošnja u listopadu ostala je stabilna. Međunarodni obujam, pokazatelj potražnje za putovanjima koji prati potrošnju karticama izvan zemlje izdavanja, porastao je za 18 posto u odnosu na lani.
Vrijednost transakcija obrađenih u Mastercardovoj mreži također je porasla, i to za 11 posto.