YouTube je u svibnju činio 9,7 posto ukupnog broja gledatelja na povezanim i tradicionalnim televizorima u SAD-u, pokazao je Nielsenov mjesečni izvještaj “The Gauge”.
Netflix je zauzeo drugo mjesto sa 7,6 posto gledanosti.
Samo među streaming servisima, ukupna gledanost YouTubea bila je blizu 25 posto tržišnog udjela.
“Ne govorimo o vašem mobilnom telefonu, vašem prijenosnom računalu, za koje sam siguran da vidite svoju djecu kako ih koriste cijelo vrijeme, već o najvećem ekranu u kući, TV-u”, istaknuo je medijski analitičar LightSheda Rich Greenfield.
Medijske tvrtke kao što su Netflix, Disney i Warner Bros Discovery, navodi CNBC u svojoj analizi, još uvijek ne znaju da li im je YouTube suradnik ili rival.
Neki medijski rukovoditelji vide YouTube kao popratnu platformu uz usluge pretplate na streaming i kabelsku televiziju.
Drugi, ponekad i isti rukovoditelji, smatraju YouTube egzistencijalnom prijetnjom industriji zabave, kradući gledanost pretplatničkim streaming servisima.
Pročitajte još:
Čelnici Disneyja tako raspravljaju o YouTubeu “svaki dan” na strateškim sastancima i razmatrali su dodavanje svoga sadržaja na tu platformu.
Netflix i Warner Bros. Discovery, s druge strane, svjesno su se odlučili u potpunosti ignorirati YouTube.
15 Odgovora
Nista cudno
Logicno
I dalje youtube vlada
Zanimljiv je odnos ovih streaming servisa i yt-a 🤔
baš iznenađujuće
Nista cudno!
Ma, i kod nas je…
Kirinov jubito
Sve po starom
Svakako zanimljivo
Zanimljivo da ne moze zanimljivije…
Dobar stari YouTube
Samo u SAD-u?
Evo u soku sam
Ma daj, stvarno