YouTube uvjerljivo najgledaniji streaming servis u SAD-u

YouTube, Foto: Tymon Oziemblewski/Pixabay

YouTube je u svibnju činio 9,7 posto ukupnog broja gledatelja na povezanim i tradicionalnim televizorima u SAD-u, pokazao je Nielsenov mjesečni izvještaj “The Gauge”.

Netflix je zauzeo drugo mjesto sa 7,6 posto gledanosti.

Samo među streaming servisima, ukupna gledanost YouTubea bila je blizu 25 posto tržišnog udjela.

“Ne govorimo o vašem mobilnom telefonu, vašem prijenosnom računalu, za koje sam siguran da vidite svoju djecu kako ih koriste cijelo vrijeme, već o najvećem ekranu u kući, TV-u”, istaknuo je medijski analitičar LightSheda Rich Greenfield.

Medijske tvrtke kao što su Netflix, Disney i Warner Bros Discovery, navodi CNBC u svojoj analizi, još uvijek ne znaju da li im je YouTube suradnik ili rival.

Neki medijski rukovoditelji vide YouTube kao popratnu platformu uz usluge pretplate na streaming i kabelsku televiziju.

Drugi, ponekad i isti rukovoditelji, smatraju YouTube egzistencijalnom prijetnjom industriji zabave, kradući gledanost pretplatničkim streaming servisima.

Čelnici Disneyja tako raspravljaju o YouTubeu “svaki dan” na strateškim sastancima i razmatrali su dodavanje svoga sadržaja na tu platformu.

Netflix i Warner Bros. Discovery, s druge strane, svjesno su se odlučili u potpunosti ignorirati YouTube.

15 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari