Više od 10 milijuna ljudi prijavilo se na X u prosincu, rekla je izvršna direktorica tvrtke Linda Yaccarino u objavi na toj platformi.
Ova informacija stiže u trenutku kada tvrtka, ranije poznata kao Twitter, riskira gubitak čak 75 milijuna dolara prihoda od oglašavanja do kraja godine jer su glavni brendovi stopirali svoje marketinške kampanje na toj platformi, navodi New York Times.
Iz X-a, koji korisničke podatke ne objavljuje redovito, nije se mogao dobiti komentar o tome kakve su te brojke u usporedbi s prosjekom ili zašto je Yaccarino otkrila te podatke.
Vlasnik Elon Musk, međutim, još u srpnju je istaknuo kako stranica ima 540 milijuna korisnika mjesečno.
Nekoliko tvrtki, uključujući Apple, Disney, Warner Bros Discovery, Comcast, Lions Gate Entertainment, Paramount Global i IBM u studenom su objavili da stopiraju svoje oglase na X-u.
Musk je potom izvrijeđao oglašivače koji su pobjegli s platforme jer se, piše Reuters, složio s korisnikom koji je tvrdio da Židovi raspiruju mržnju prema bijelcima.
Pročitajte još:
Izvješće nadzorne skupine Media Matters otkrilo je i oglase velikih tvrtki pored X postova koji podržavaju nacizam.
Zbog toga je X krajem studenog podnio tužbu protiv njih optužujući ih za klevetu.