Wolt uvodi novu uslugu koja povećava vidljivost putem oglasa

Wolt Hrvatska, Foto: Wolt/404/PR

Wolt, vodeća digitalna aplikacija za dostavu u Hrvatskoj, uvodi novu inovativnu uslugu Wolt Ads u nastojanju da svojim partnerima, odnosno restoranima i trgovinama, omogući veći doseg, bolju vidljivost i povećanje prodaje unutar aplikacije.

Wolt Ads za partnere osmišljeni su za povećanje vidljivosti putem nekoliko oglasnih pozicija, koje ih postavljaju na vrh pretrage ključnih riječi u glavnom izborniku korisnika, čime se povećava mogućnost privlačenja novih korisnika i ostvarivanja veće prodaje.

Partneri imaju potpunu kontrolu nad svojim oglašavanjem putem Woltovih alata, a naplaćuju se samo oglasi koji rezultiraju prodajom, odnosno ne naplaćuju se klikovi ili impresije koji nisu generirali prodaju.

Statistike, navode u priopćenju, pokazuju da je 96 posto partnera koji su koristili Wolt Ads povećali broj posjeta svojim poslovnicama u aplikaciji i do četiri puta tijekom trajanja oglašavanja, dok je čak 76 posto njih privuklo do četiri puta više novih kupaca.

Nadalje, 70 posto partnera je zabilježilo značajan rast prodaje u usporedbi s prodajom bez korištenja tog alata. Također pruža detaljne izvještaje i analitiku o performansama oglasa, omogućujući trgovcima da prate realizaciju svojih kampanja i donose odluke o daljnjim ulaganjima.

Uz Wolt Ads koji je primarno namijenjen lokalnim partnerima, od kojih su 86 posto male neovisne tvrtke, Wolt istovremeno aktivira uslugu i za velike međunarodne partnerske brendove prisutne na platformi.

Ta opcija uključuje sponzorirano pozicioniranje u tražilici, kao i u glavnom izborniku aplikacije, osiguravajući vidljivost korisnicima u trenutku pretraživanja opcija, kada su najviše angažirani.

“Nova usluga Wolt Ads predstavlja značajan korak naprijed u poslovanju za naše partnere povećavajući im vidljivost novim prilikama za promociju i prodaju, dok istovremeno našim korisnicima olakšava i ubrzava pronalazak upravo onog što traže. Uvjeren sam kako će ova usluga biti iznimno korisna malim neovisnim tvrtkama na našoj platformi, koji čine 86 posto naših partnera, kako bi uspješno plasirajući svoje proizvode povećali svoju prodaju”, izjavio je Marin Šušnjar, generalni direktor u Wolt Hrvatska.

Danas Wolt ima preko 36 milijuna registriranih korisnika na 27 tržišta i preko 500 gradova diljem Europe. U Hrvatskoj je usluga lansirana 2018. godine, a u ovom trenutku je prisutan u 35 hrvatskih gradova.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari