Važnost web stranica za poduzetnike: Do posla “na klik”

Pixabay.com
Web dizajn, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Web stranice su jako bitne u današnjem svijetu gdje se većina stvari obavlja preko interneta pa su se tako i mnogi poduzetnici potrudili da imaju dobre stranice kako bi privukli klijente. Stručnjaci su nam otkrili kakve su stranice potrebne poduzetnicima kako bi postigli ono što žele.

“Sve ovisi o načinu poslovanja. Postoje poduzetnici kojima nisu potrebni klijenti putem weba, njima je bitna samo atraktivnost i da zapanje partnere ili osobe koje ih pretražuju kako bi ostavili vrhunski dojam te da se može reći da i oni imaju web stranice”, rekli su nam iz Zagreb Web Usluga, kompanije koja se bavi dizajniranjem web stranica.

No, ima i druga skupina poduzetnika, naglasili su, čije poslovanje ovisi o što većem priljevu novih klijenata, a internet je odlična prilika kako bi dosegli nova tržišta. Za njih je iznimno bitno imati web stranice koje ne moraju biti atraktivno dizajnirane, ali moraju imati odličnu SEO optimizaciju (proces koji pomaže da se lakše dođe tijekom pretraživanja) i dovoditi klijente.

Oni smatraju da dobra web stranica mora biti visoko rangirana kako bi je ljudi mogli lako pronaći, ne bi trebala biti puna reklama i važno je da ima profesionalan ton te dobar dizajn. Naveli su značajke dobre web stranice, a to su učitavanje ispod tri sekunde, navigacija i kretanje na stranicama, SEO optimizacija, jasna poruka, jasni podaci o tvrtki i kontaktu te mora biti optimizirana za mobitele.

Internet pomaže poduzetnicima da lakše dosegnu veliki broj ljudi, što bi im prije bilo teško postići, ali ako ne znaju napraviti dobru stranicu onda je moguće da izgube neke klijente.

Čak ni samo odličan izgled web stranice nije dovoljan ako se sporo učitava. To ne znači da dizajn nije bitan jer zastarjeli dizajn i nesrazmjerne boje također mogu odbiti klijente. Oni će web stranicu okarakterizirati lošom i ako ima previše sadržaja s nejasnim porukama ili ako nema jasno navedene podatke o firmi te kontakt podatke.

Pixabay.com
Web dizajn, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Obično velike kompanije imaju jako dobre i razvijene web stranice, ali one su korisne i za druge.

“Malim poduzetnicima su web stranice prijeko potrebne jer kada iscrpe svoje kontakte često se pitaju gdje i kako doći do novih klijenata. Oni mogu imati iznimne koristi od web stranica koje su dobro napravljene i koje konkuriraju za ključne riječi njihovih usluga i proizvoda. Najčešće nisu ni svjesni koliko im trebaju i da je potrebno uložiti određena sredstva kako bi se posao napravio dobro”, kaže web dizajner Davorin Jureša.

No, nije dovoljno samo napraviti web stranicu nego ju treba i održavati kako bi nastavila biti privlačna klijentima i kako ne bi imala zastarjele podatke. Postoje statičke i dinamičke web stranice koje koriste određeni CMS (Content management System) sustav.

Dok statičke stranice gotovo da i ne treba održavati, dinamičke web stranice su sasvim druga priča. Osim što je potrebno često raditi backup, potrebno je raditi i ažuriranja raznih dodataka, tema, funkcionalnosti i CMS-a.

Jureša kaže da iz perspektive klijenta, održavanje web stranice znači redovito ažuriranje sadržaja jer to pomaže u dosegu veće publike, a i pretraživači favoriziraju stranice koje češće objavljuju sadržaj.

Neke stranice su napravljene tako da se korisnici teško mogu snaći na njima zbog čega odustaju od njihovog korištenja što nikako ne bi trebao biti cilj poduzetnika pa je zato potrebno dobro organizirati sadržaj.

“Mora imati jasnu hijerarhijsku strukturu gdje krajnji korisnik ima sve na dohvat klika. Ipak, od još većeg značaja su interni linkovi unutar sadržaja koji povezuju stranice i postove s linkovima u sadržaju kao ključne riječi. Tako povezane stranice na jednom web sjedištu imaju veliki utjecaj na rang u pretraživačima poput Google-a”, objasnio je Jureša.

On tvrdi da poduzetnici imaju određeni cilj koji žele postići izradom web stranice pa je zato bitno da zatraže pomoć stručnjaka kako bi imali najbolji mogući rezultat i ostvarili taj cilj jer je teško samostalno napraviti dobru web stranicu.

“Poduzetnici koji shvate da mogu profitirati od web stranica odlučuju se na profesionalnu izradu i spremni su to platiti. Kao u svakom poslu možemo se pitati “mogu li ja samostalno popraviti auto”, odgovor bi vjerojatno bio da mogu uz puno odricanja i učenja, ali pitanje je hoće li to potrajati i jesam li spreman na to”, kazao je web dizajner.

“Dakle, mogu oni samostalno napraviti web stranice, ali ako potraže profesionalnu pomoć imat će više vremena za sebe i svoj posao i uložit će u nešto što ima veliki potencijal te kroz dogledno vrijeme dovodi posao uz male troškove”, dodao je.

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari