U Hrvatskoj je prošle godine prodano 56.697 novih putničkih vozila, što je 28,6 posto više nego 2022., kada ih je prodano 44.088, podaci su Promocije plus koje prenosi Hina.
Najviše novih putničkih vozila prodala je Škoda, njih 6.587, tako da drži 11,6 posto ukupnog udjela prodaje.
Drugi je, s istim udjelom, Volkswagen koji je prodao 6.575 automobila, treći je Renault (5.862 i udio od 10,3 posto).
Lani je, od njemačkog premium trojca popularnog među hrvatskim građanima, prodano 2.393 novih Audija, 1.382 nova BMW-a te 1.344 nova Mercedesa.
Put do kupaca pronašlo je i 429 novih Tesli, 325 Porschea, ali i pet Ferrarija te po četiri Bentleya i Maseratija. Prodani su i po jedan Rimac, Aston Martin i McLaren.
Najprodavaniji model prošle godine bio je Renault Clio. Taj je model odabralo 2.585 kupaca, a slijedi Škoda Octavia koje je prodano 2.523 komada.
Hrvatski su građani prošle godine daleko najviše kupovali benzince – novih vozila na taj pogon prodano je 28.619 odnosno 50,5 posto.
Pročitajte još:
Slijede hibridi kojih je prodano 13.990 ili 24,7 posto od ukupne prodaje, treći su dizelaši koje je odabralo 10.753 kupaca, što je i dalje solidnih 19 posto.
Plinski pogon odabralo je tri posto, odnosno njih 1.717, a električni 2,9 posto (1.618).
4 Odgovora
Električni auti su budućnost
Odlican rast s obzirom na krizu i koronu
Očekivano
U Hrvatskoj se dobro živi.. rekla bih rapsodija