Tvrtka Puig, vlasnik Jean Paula Gaultiera, izvijestila o padu dobiti od 26 posto

Pixabay.com
Bočica parfema, Foto: Pixabay.com

Luksuzna tvrtka za ljepotu i modu Puig izvijestila je o velikom padu svoje prve objavljene dobiti kao uvrštene tvrtke, navodeći troškove povezane s inicijalnom javnom ponudom (IPO) ranije ove godine, zbog čega su njezine dionice pale za čak 13 posto.

Kompanija sa sjedištem u Barceloni koja stoji iza brendova parfema Rabanne, Carolina Herrera i Jean Paul Gaultier rekla je da je neto dobit pala za 26 posto na 153,8 milijuna eura, dok je prodaja porasla za deset posto u prvoj polovici godine. Njegova operativna marža pala je na 14,4 posto s 15,3 posto.

Kompanija, koja je u svibnju uvrštena na burzu u Madridu, za razočaravajuću zaradu uglavnom je okrivila troškove vezane uz svoju inicijalnu javnu ponudu i bonuse zaposlenicima, prenosi Reuters.

Predsjednik i izvršni direktor Marc Puig rekao je u intervjuu da je i dalje uvjeren da tvrtka, koja posjeduje niz prestižnih marki parfema, proizvoda za njegu kože i šminke, može rasti brže od prognoziranih šest do sedam posto za globalno premium tržište ljepote.

Ovo je bio naš prvi pregled. Bili smo dosljedni našim smjernicama i držat ćemo ih se do kraja godine”, rekao je Puig.

Puig, koji također posjeduje robne marke šminke i proizvoda za njegu kože kao što je Charlotte Tilbury, izvijestio je o porastu od 10,7 posto u prodaji mirisa i modnih proizvoda i 11,6 posto višim prihodima u proizvodima za njegu kože, ali je njegov posao sa šminkom prodao 1,8 posto manje u tom razdoblju.

Izvršni direktor tvrtke rekao je da su brendovi šminke kao što je Christian Louboutin patili zbog svoje izloženosti usporenom azijskom tržištu. Rekao je i da očekuje nastavak snažnog zamaha diljem EMEA regije i optimističan je glede prodaje u SAD-u do kraja godine. EMEA je ostvarila 53 posto ukupne prodaje, a preostalih 38 posto dolazi iz Amerike.

„Azijsko-pacifička regija, koja čini devet posto njegove prodaje, ostat će slaba. Postpandemijski bum mirisa se nastavlja, a parfemi Jean Paul Gaultiera uživaju popularnost na TikToku među mladim muškim potrošačima“, rekao je Puig.

Isključio je daljnje akvizicije u kratkom roku, ali je rekao i da će spajanja i preuzimanja i dalje biti pokretač rasta, posebno u poslovima kao što je njega kože.

Tvrtka je rekla da očekuje da će neto prihod i operativna dobit za drugu polovicu godine biti veći zbog očekivanog povećanja potražnje uoči blagdanske sezone.

Rezultati su očito smanjeni slabom prodajom šminke, ali temeljno zdravlje poslovanja ostaje snažno u mirisima”, rekli su analitičari JPMorgana, naglasivši da iako su rezultati u prvom polugodištu bili slabiji od očekivanih, poslovanje ostaje solidno.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari