Trojac iz Solina napravio je inovativnu vrstu kave: Igrom slučaja su gljive završile u kavi, sada proizvodimo nekoliko vrsta napitka

Mushroom Cups/PR
Mushroom Cups tim, Foto: Mushroom Cups

Lisičarka, lavlja griva, čaga, Cordyceps – neke su od vrsta gljiva koje su nam svima – manje ili više poznate. No, od njih je hrvatska tvrtka napravila brend organske instant kave, u kojem su izmiješali naizgled dva nespojiva sastojka – gljive i kavu.

Gljive su najsnažniji adaptogeni u prirodi. Adaptogeni povećavaju otpornost tijela na fizički, kemijski ili psihološki stres. S druge strane, kava je stimulans koji podiže i motivira. Zajedno čine Mushroom Cups.

Okus kave je i dalje dominantan u kavi s gljivama. Premda su gljive u kavi prvi put završile igrom slučaja, iskustvo koje se izrodilo iz te slučajnosti dovelo je do nastanka Mushroom Cups, kaže za Financije.hr Stipe Režić, nekadašnji profesionalni košarkaš sa završenim Fakultetom elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu.

Tijekom dvije godine testiranja i analiziranja, krivih formulacija i svakodnevnih pokušaja, razloga za odustajanje je bilo više nego što on i njegovi partneri, Ante Dragelić, Morten Smalby i Toni Trivković mogu zapamtiti.

„Ideja je došla nakon što je ekstrakt gljiva spasio život mom tati kada smo mislili da ga ništa ne može spasiti. U tom trenutku sam postao fasciniran svijetom gljiva pa je bilo samo pitanje vremena kad ću raditi nešto u tom smjeru“, kaže Režić.

Mushroom Cups proizvodi su osmišljeni, formulirani i izrađeni u Hrvatskoj od strane hrvatskih znanstvenika, a ekstrakti imaju znanstveno dokazano ljekovito djelovanje na ljudski organizam.

„Radi se o kavi s gljivama dakle kombiniramo organsku instant kavu i ekstrakt gljiva. Da bi kava s gljivama bila ukusna i funkcionalna potrebno je ogromno znanje koje možeš steći samo metodom pokušaja i promašaja. Ulaganja su u početku bila velika – oko 200.000 eura, a problem je bio tim veći što nitko nije mogao garantirati da ćemo uspjeti napraviti funkcionalne formulacije. Na sreću tad nismo znali što nas sve čeka. Da smo znali vjerojatno bi odustali“, priča nam Režić naglašavajući da je prodaja u početku išla izuzetno teško.

Mushroom Cups/PR
Najprodavanija kava – Go Sharp, Foto: Mushroom Cups/PR

Na početku je postojao interes i zanimanje, ali nije bilo vjere u učinkovitost i bilo je jako teško prodavati. Bili smo jako uporni u edukaciji tako da se s vremenom stvorila potreba. Benefiti napitka su dugotrajna energija, odnosno osjećaj energičnosti i fokusiranosti koji traje i do šest puta duže od obične kave. Osim toga kava djeluje sinergijski s gljivama pa je jako ugodna za probavu do te mjere da je mogu piti čak i neki ljudi kojima inače smeta kava. Osim navedenog, ovisno koje gljive koristimo, imamo verziju za imunitet, zdravlje crijeva, duboki fokus i izdržljivost“, pojašnjava Režić za Financije.hr.

Ova tvrtka, u posljednjih sedam godina koliko postoji, sada je i poznata i van Hrvatske.

„U početku smo intenzivno posjećivali razne startup eventove, te smo se izborili za mjesto u 2 premium startup programa, koji su nam bili odskočna daska za proširivanje znanja našeg tima i proširivanja svijesti o brendu na vanjskim tržištima“, kaže Stipe Režić, vlasnik ove tvrtke.

Mushroom Cups koristi najmoderniji postupak ekstrakcije, gdje ekstraktiraju sve bioaktivne komponente na nižim temperaturama na taj način štiteći sve vitamine i minerale osjetljive na visoke temperature koje se koriste u komercijalnim procesima.

Na tržištu su dostupne Go Sharp – za učenje i memoriju, Go Glow – za imunitet i ljepotu te Go Tireless – za izdržljivost i snagu. Za sve one koji ne preferiraju kavu – tu je i kakao s gljivama, Go Relax.

MUSHROOM CUPS d.o.o.

Marusinac 7, 21210, Solin, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
285.785,92 (2023)
Broj zaposlenih:
3 (2023)

41 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari