Kineska tvrtka ByteDance, koja posjeduje društvenu mrežu TikTok, prošle je godine povećala svoje prihode od spomenute aplikacije za čak 60 posto.
Sukladno tome, zarada je porasla na 40 milijardi dolara, u odnosu na 25 milijardi dolara u 2022. godini.
TikTok kreatorima sadržaja nudi mogućnost zarade kroz programe TikTok Creativity i TikTok Rewards, kao i darove koje dobivaju od gledatelja tijekom prijenosa uživo, a TikTok dobiva dio prihoda ostvarenog tom metodom, navodi se u izvješću koje je prenio Bloomberg.
Utjecaj na ovu zaradu ima i TikTok Shop koji je TikTok pokrenuo u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) i zemljama jugoistočne Azije.
TikTok Shop omogućuje prodavačima da vode svoje e-trgovine putem platforme društvenih medija. TikTok prima proviziju od prodaje.
Pročitajte još:
SAD i TikTok nisu bili u dobrim odnosima posljednjih nekoliko mjeseci, a platforma se suočava s američkim zabranama. Istodobno, američki investitori razmišljaju o preuzimanju društvene mreže, nadajući se da će joj srušiti cijenu zbog sankcija s kojima se suočava u SAD-u.
2 Odgovora
Lijepo…
Tko bi reko