Spotify se širi na tržište audioknjiga, u ponudi 150.000 naslova

Foto: Photomix/Pexels

Streaming kompanija Spotify ovoga je tjedna svojim pretplatnicima ponudila opciju slušanja audioknjiga, nakon što je sklopila ugovore s najvećim svjetskim izdavačima istih.

Knjige će za početak moći slušati pretplatnici u Velikoj Britaniji i Australiji, dok će Sjedinjene Države na red doći ove zime.

Spotify im nudi 15 sati slušanja besplatno, nakon čega će, ako žele nastaviti, morati platiti 11 dolara za dodatnih deset sati.

Na ponudi će imati više od 150.000 naslova, uključujući i 70 posto liste bestselera New York Timesa.

Ovim potezom Spotify pokušava proširiti audio ponudu s glazbe na podacaste i knjige. U podcasting su ukupno uložili oko milijardu dolara.

Njihov iskorak na tržište audioknjiga, piše Financial Times, izravan je udarac Amazonu koji je, zahvaljujući svojoj usluzi Audible, dosad vladao ovim područjem.

5 Odgovora

  1. Ništa čudno jer je očito jako velika potražnja za audiobook sadržajima zadnjih 10+ godina.

  2. Nama još nije dostupan ni AI DJ, koji su uveli prije više od pola godine. Po tome, audioknjige nažalost nećemo imati još godinu do godinu i pol.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari