Europska komisija škodi europskim interesima najavom kaznenih carina na uvoz električnih automobila iz Kine, izjavio je šef BMW-a Oliver Zipse.
Hina navodi kako je EK ovoga tjedna objavila da bi od početka srpnja mogla uvesti preliminarne dodatne carine na uvoz električnih automobila iz Kine, u rasponu od 17 do 38 posto, zbog “nepoštenih subvencija” proizvođačima.
Dodali su ipak da su stupili u kontakt s kineskim vlastima kako bi razmotrili moguća rješenja, u skladu s propisima Svjetske trgovinske organizacije (WTO).
Prijetnja carinama naišla je na val kritika u njemačkoj vladi i poslovnim krugovima pa je tako ministar prometa Volker Wissing upozorio da bi one negativno utjecale na tamošnje tvrtke.
“Kaznene carine EK pogodit će njemačke tvrtke i njihove vrhunske proizvode. Vozila moraju pojeftiniti kroz žešću konkurenciju, otvorena tržišta i znatno bolje uvjete proizvodnje u EU, a ne kroz trgovinske ratove i zatvaranje tržišta”, napisao je ministar prometa na društvenoj mreži X.
Reagirao je i ministar gospodarstva Robert Habeck koji je zatražio pregovore kako bi se izbjegla “carinska utrka” s azijskim divom, upozorivši da EU riskira eskalaciju trgovinskog sukoba.
“Carine su uvijek posljednja opcija i politička mjera te su često najgore rješenje”, kazao je.
Pročitajte još:
Zipse se složio s ministrom gospodarstva, ocijenivši da su carine “pogrešan put” i da bi protekcionizam mogao pokrenuti spiralu novih uvoznih nameta i izolacije.
“Europska komisija škodi europskim tvrtkama i europskim interesima”, ustvrdio je.
9 Odgovora
Samo neka se protivi…
Ajoj, nezgodno
BMW to je auto!
A nije ni šef loš 😉
Ni Audi nije los hehehe…
Jao mene..
Hm
Strasnoo hahah
I ja se protivim, neka se ljudi natječu