Proizvod napravljen u Hrvatskoj nagrađen na najvećoj konferenciji za broadcastere

Amagi Dynamic, Foto: Amagi/404/Promo

Amagi, globalni SaaS lider koji pruža cloud videorješenja, objavio je da je Amagi DYNAMIC, proizvod razvijen u hrvatskom inovacijskom centru, osvojio nagradu na najvećoj konferenciji za broadcastere, NAB Show 2024 u Las Vegasu.

U kategoriji “Asset Management, Automation and Playout”, rješenje koje je osmislio i realizirao Amagi tim iz Zagreba i Osijeka dobilo je priznanje “Product of the Year” za 2024.

Amagi DYNAMIC, navodi se u priopćenju, inovacija je koja otvara nove trendove u tehnologiji videoprijenosa uživo, jer omogućuje brzo i jednostavno aktiviranje cloud infrastrukture tijekom trajanja događaja i deaktiviranja po njegovom završetku.

Za prijenos događaja tako više nije potrebno dodatno ulaganje u fizičku infrastrukturu i licence, što korisnicima donosi niže operativne troškove i mogućnost fleksibilnog upravljanja livestreamom na daljinu.

Inovacija je, ističu, posebno korisna za vlasnike prava live sportskih, glazbenih, informativnih i ostalih događaja jer olakšava i distribuciju sadržaja na B2C aplikacije, čime se otvaraju dodatni kanali za prihode od oglašavanja.

Otvara mogućnost i za povećanje angažmana i retencije gledatelja uz integracije interaktivnih elemenata poput grafika te veću fleksibilnost zahvaljujući mogućnosti upravljanja s više live streamova paralelno.

“Amagi DYNAMIC nastao je kako bi naši klijenti, koji žele live stream svojih događanja, uštedjeli na troškovima infrastrukture. Već smo znali da imamo sjajan proizvod na temelju povratnih informacija korisnika. Ovo priznanje je ne samo potvrda da smo na dobrom putu, nego i velika motivacija za dalje. Čestitam cijelom timu na sjajno odrađenom poslu”, izjavio je Igor Marinić, generalni direktor Amagi Eastern Europe.

NAB Show u Las Vegasu je najvažnija konferencija u području broadcastinga u SAD-u. Uz prezentacije noviteta, dio konferencije posvećen je i dodjeli nagrada za najbolje kompanije u sektoru, među kojima se ove godine našao i Amagi.

U pitanju je tvrtka za medijsku tehnologiju sljedeće generacije koja pruža rješenja za emitiranje u oblaku i ciljano oglašavanje televizijskim i streaming platformama.

Sveukupno, Amagi podržava preko 800 content brendova, više od 800 playout lanaca i dostavlja preko 3.800 kanala na svojoj platformi u više od 150 zemalja. Amagi ima urede u New Yorku, Los Angelesu, Londonu, Parizu, Melbourneu, Seoulu, Singapuru, te emitira operacije u New Delhiju i inovacijske centre u Bangaloreu, Zagrebu i Lodzu.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari