Prodaja automobila pada u EU, stagnira u Hrvatskoj

automobili
Photo by Obi - @pixel7propix on Unsplash

Prodaja automobila u Europskoj uniji pala je u ožujku prvi puta od početka godine, a u Hrvatskoj je stagnirala, izvijestila je u četvrtak udruga proizvođača ACEA, ocijenivši da su uteg kupnji bili uskršnji praznici.

U ožujku je u EU registriran milijun novih automobila, za 5,2 posto manje nego u istom mjesecu lani. U veljači je, pak, porasla za 10,1 posto.

U skupini vodećih tržišta najviše se u ožujku smanjila prodaja u Njemačkoj, za 6,2 posto. Slijede Španjolska i Italija s padom prodaje za 4,7, odnosno 3,7 posto. Francusko tržište smanjilo se pak za blagih 1,5 posto.

U Hrvatskoj je u ožujku, prema ACEA-inim podacima, registrirano 6.410 novih automobila, gotovo isto kao prije godinu. U veljači, međutim, prodaja je porasla za čak 21,4 posto.

Europsko tržište električnih automobila na baterije palo je u ožujku dvostruko snažnije od tržišta u cjelini, za čak 11,3 posto, pri čemu je najveći pad, od 28,9 posto, zabilježen u Njemačkoj.

Tržišni udio električnih automobila blago je ipak porastao u odnosu na veljaču, na 13 posto.

I podaci za Hrvatsku otkrivaju snažan pad prodaje električnih automobila na baterije, za 71,7 posto, ali i 62,6-postotni skok prodaje plug-in hibridnih automobila.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari