Prihodi od prodaje kartice Dubrovnik Pass u 2023. iznosili 12,2 milijuna eura

Pixabay.com
Dubrovnik, Foto: Pixabay.com

Prihodi od prodaje digitalne kartice Dubrovnik Pass u 2023. godini iznosili su 12,2 milijuna eura, čime je više nego udvostručena rekordna prodaja iz prethodne godine, objavili su iz Grada Dubrovnika.

Napomenuli su kako je u prošle godine Dubrovnik Pass, odnosno zajedničku ulaznicu u najvažnije dubrovačke atrakcije, koristilo ukupno 330.173 posjetitelja.

Pritom ih se 72 posto odlučilo za jednodnevnu inačicu, trodnevnu je koristilo 24 posto, a sedmodnevnu četiri posto posjetitelja, prenosi Hina.

“Najveći posjet zabilježile su gradske zidine, za koje se odlučilo 97 posto korisnika, 53 posto je posjetilo Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, 39 posto Muzej Franjevačkog samostana Male braće, 34 posto Pomorski muzej, dok su ostale uključene kulturne atrakcije zabilježile značajna povećanja broja posjetitelja”, naveli su iz Grada Dubrovnika.

Dodali su kako je uslugu besplatnog javnog gradskog prijevoza u protekloj godini iskoristilo 94.774 korisnika kartice, odnosno njih 29 posto.

“Projektom Dubrovnik Pass promiče se kulturna baština Dubrovnika, ali i potiče njezina samoodrživost, budući da ostvaruje prihod kojim se financira obnova baštine i kulturni sektor. Također se omogućuje disperzija posjetitelja i rasterećenje najatraktivnijih znamenitosti. Digitalnom transformacijom projekta pojednostavljena je kupnja i korištenje, ali ga i gradska uprava koristi kao alat upravljanja tokovima posjetitelja”, istaknuli su iz Grada Dubrovnika.

Dubrovnik Pass obuhvaća besplatni posjet gradskim zidinama, svim gradskim muzejima i galerijama, Muzeju franjevačkog samostana, kao i Kući Bukovac u Cavtatu te besplatni javni gradski prijevoz. Kroz različite vrste popusta, uključuje i brojne druge kulturne i prirodne znamenitosti, kao i turističke, ugostiteljske te druge usluge.

9 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari