Potražnja i više cijene katapultirali rezultate Lufthanse

Pixabay.com
Lufthansa, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Lufthansa je, prema današnjem priopćenju, izvijestila o rastu prihoda i dobiti u drugom tromjesečju zahvaljujući snažnoj potražnji i višim cijenama karata.

U razdoblju od travnja do lipnja ove godine, Lufthansin ukupni prihod porastao je za 17 posto, na 9,2 milijarde eura. U poslovanju s prijevozom putnika uvećan je za 34 posto, na 7,27 milijardi eura.

Na razini grupe prilagođena dobit gotovo je utrostručena, na 1,09 milijardi eura. Neto dobit više je nego utrostručena, dosegnuvši 881 milijun eura.

Njemački avioprijevoznik prevezao je u proljetnom tromjesečju 33,3 milijuna putnika, za 14 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, prenosi Hina pozivajući se na dpa.

Očekuju i da će potražnja ostati snažna do kraja godine, dodajući da mjesečne rezervacije zaostaju za pretpandemijskom razinom u prosjeku manje od 10 posto.

Prilagođena dobit trebala bi u razdoblju od srpnja do rujna nadmašiti 1,3 milijarde eura iz istog razdoblja pretpandemijske 2019. godine. Zbog zastoja u europskom zračnom prometu kompanija očekuje da će u ovoj godini dosegnuti oko 85 posto pretpandemijskog kapaciteta.

Izvršni direktor Carsten Spohr, “zacrtao” je raspon od 85 do 90 posto. U cijeloj godini očekuju prilagođenu dobit od minimalno 2,6 milijardi eura.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari