U sklopu Mastercardova projekta Uplift koji pruža edukaciju mikro, malim i srednjim poduzetnicima u turizmu, ugostiteljstvu i uslužnim djelatnostima te vlasnicima OPG-ova, održano je završno predstavljanje projekata na kojima je radilo 32 polaznika Uplift akademije.
Za najbolji projekt izabran je onaj tima Fuji&Abata, svojevrsni HUB za poduzetnike, odnosno coworking prostoru za male proizvođače, poduzetnike i OPG-ovce koji će na jednom mjestu imati dostupnu infrastrukturu za razvoj, proizvodnju i prezentaciju svojih proizvoda.
„Mi smo i više nego iznenađeni pobjedom. Mislio sam da će kod našeg projekta biti minus što realizacija takvog projekta traži poprilično veliku investiciju, ali sad vidimo da je samo nebo granica. Svih ovih pet mjeseci koliko je trajala Uplift akademija, svi ti intenzivni sati učenja i edukacija, druženje i suradnje s ljudima Uplifterima iz cijele Hrvatske otvorili su mi neke nove vidike i mislim da ćemo osim spoznaja koje smo stekli kroz edukacije nastaviti surađivati, koristiti nove veze i poznanstva koja su proizišla iz Uplift akademije, a koje će nam koristiti u daljnjem poslovanju“, kaže Erik Lukšić, jedan od članova pobjedničkog tima i vlasnik agencije za organizaciju sportskih događanja u Istri ISTRun Eat Drink. Ostale članove pobjedničkog tima činili su Maja Čupić, vlasnica brenda Croatyque, Ilija Jurić, vlasnik OPG-a za proizvodnju egzotičnog bilja Tukan Greens i Stiv Kahlina, vlasnik tvrtke za proizvodnju čokolade TAMAN Artisan Chocolates.
Pobjednički tim osvojio je nagradu od pet tisuća eura, a Maja Brkljačić, rukovoditeljica razvoja poslovanja Algebra LAB-a, pojasnila je što je pobjedničku ideju učinilo – pobjedničkom.
„Kod pobjedničkog tima je presudilo to što su imali ideju koja je potrebna svima, odnosno to je nešto s čim se poduzetnici susreću, pogotovo u turizmu i ugostiteljstvu. A pobjednički tim je došao s rješenjem za problem jer su vrlo vjerojatno i sami morali prolaziti kroz te stvari. Uz to, sjajno je i što poduzetnici zapravo mogu pomoći drugim poduzetnicima“, kazala je Brkljačić.
Edukacija je trajala pet mjeseci, a polaznici su osim teorijskih znanja učili i na brojnim praktičnim primjerima te posebno kroz razvoj vlastitih projekata u sklopu mentorskog programa.
Treća sezona Uplift akademije sastojala se od deset modula: Leadership, Digitalna transformacija: Primjenom modernih tehnologija do poslovnog uspjeha, Design thinking u turizmu, Održivo upravljanje destinacijom, Održivi turizam, Ekonomija doživljaja – budućnost razvoja turizma, Platforme i poslovni modeli temeljeni na internetu stvari (IoT), Četvrta industrijska revolucija i industrija 4.0, Posvećenost rastu i rezultatima, Korisničko putovanje.
Pročitajte još:
„Doista smo presretni što nas iz godine u godinu Uplifteri uspiju izuti iz cipela svojim idejama i razmišljanjima. Zato me veseli što mogu reći da s nestrpljenjem čekamo vidjeti što nas sve očekuje u četvrtoj sezoni koju već pripremamo. Kako svake godine uvodimo novosti u projekt, pa smo tako u ovoj aktualnoj sezoni osim serijala „Iz prve ruke“ pokrenuli i Uplift akademiju+ namijenjenu lokalnim dužnosnicima i službenicima, tako već sad mogu reći da ćemo u četvrtoj sezoni imati novost koja će biti od velikog poslovnog značaja za naše dosadašnje, ali i buduće Upliftere“, kazala je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
Osim što su dobili jedinstvenu edukaciju usmjerenu baš na potrebe malih poduzetnika u turizmu i ugostiteljstvu te uslužnim djelatnostima, stipendisti su dobili i mogućnost dodatne edukacije kroz razne sadržaje predstavljene na stranici uplift.hr. Partneri projekta su Algebra, Ekonomski institut, Zagreb i Hrvatska gospodarska komora.
5 Odgovora
Zaista pohvalno
Odlično
Pohvalno!
Jako lijepo.
Jako lijepo…