Podravka Grupa predstavila je svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju ali su oni sada modernizirani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje.
Predsjednica Uprave Podravke, Martina Dalić, na predstavljanju novog vizualnog rješenja izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacijske pomake u svim segmentima razvoja, a u sklopu toga odlučeno je da se promijeni i njezin vizualni identitet.
„U procesu njegova stvaranja vodilo se računa o tome da se zadrže vrijedni i prepoznatljivi elementi, a istovremeno ih se htjelo modernizirati. Rezime svega jest taj da je ostao znak srca, po kojem je Podravka prepoznatljiva, kao i crvena boja. Ta dva elementa sada su suvremenijeg izgleda i estetski pročišćena“, objasnila je Dalić.
Naglasila je da je dosadašnji vizual u suvremenim komunikacijskim kanalima počeo stvarati ograničenja pa je transformacija bila neophodna, prenosi Hina. Novi identitet donosi dvije promjene. Prva je isticanje Podravka Grupe, koju uz Podravku d.d. čine i mnogi drugi pravni entiteti kojima je Podravka vlasnik. Druga promjena je razdvajanje korporativnog identiteta od identiteta brenda Podravka.
“Značajan broj naših proizvoda prodaje se pod brendom Podravka te će dobiti novi vizualni identitet”, kazala je Dalić, dodavši da će brend biti povezan s korporativnim identitetom. Naglasila je da će logotip Grupe Podravka biti otisnut na poleđini svakog njezinog proizvoda koji se prodaje diljem svijeta.
Pročitajte još:
Davor Bruketa, hrvatskim dizajner i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, inače autor novog vizualnog identiteta, kazao je da s Podravkom surađuju 24 godine te su zahvaljujući njoj višestruko nagrađivani. “Ovim rješenjem zadržali smo srce, ali smo ga oslobodili”, ustvrdio je Bruketa, koji je na ovom projektu surađivao s Markom Hrastovcem, hrvatskim tipografom.
26 Odgovora
Crveno,nek sluti na radost♥️
Estetska čistoća? Ne sviđa mi se ni Martina a ni logo.
Bravo! ❤️
Moglo je to i bolje biti
Ajde arapi jeste vec preuzeli tvrtku cekamo zelenu podravkinu zastavu
Super ❤️
Strasno, pa kad toliko svi pojednostavljuju logove, najmoblje da ih ni nema! Eh da je tito ziv pa da vidi ovo
Odlične vijesti.
Užas
Bas fora izgleda.
Ne sviđa mi se novi vizual.
Uopće mi se ne sviđa
Sviđa mi se
Lijepo izgleda
Prekrasno
Superiška!
Prepoznatljivost na tržištu je vrlo bitna,a to zahtjeva praćenje trendova.
Pa iskreno i nije mi nešto
Moglo je to bolje izgledati, ali nije ni ovo loše
Izgledalo bi puno bolje jedino da su stavili neku kokoš na logo.
Lijep je
Svaka cast!
Ima se, moze se, hvala dragom Bogu!
Moram se samo nadovezati. Od kako je gospodja Dalic dosla u Podravku, oni su se izdignuli van svih ocekivanja!
Da, sigurno je gospođa Martina zaslužna za to. Budite pametni.
Lijepo je. Moderno i šik. Efektno.