Philip Morris International (PMI) objavio je peto godišnje Integrirano izvješće o održivosti. Cilj im je potpuno prestati prodavati cigarete u budućnosti pa su od 2008. uložili 12,5 milijardi dolara u razvoj bezdimnih proizvoda, priopćili su iz kompanije.
Lani je broj punoljetnih korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda iznosio 33 milijuna, što je više nego u 2022. kada je iznosio 24,9 milijuna.
“Prošla godina bila je obilježena jedinstvom, odlučnošću i kontinuiranom posvećenošću ostvarenju naše vizije budućnosti bez dima. Zahvaljujući otpornosti naših ljudi, njihovom izuzetnom talentu i vjeri, spremni smo suočiti se sa svim novim izazovima i nastaviti našu transformaciju uz predanost inovacijama i održivosti”, rekao je Jacek Olczak, glavni izvršni direktor PMI-ja.
Iz PMI-a su istaknuli da je u 2023. 36,4 posto prilagođenog neto prihoda kompanije došlo od bezdimnih proizvoda, u odnosu na 32,1 posto u godini prije. Istodobno, bezdimni proizvodi PMI-ja bili su dostupni na 84 tržišta, što je za 11 više nego u 2022.
“Za gotovo milijun pušača u Hrvatskoj koji ne prestaju pušiti važno je, uz primjerenu regulativu, omogućiti dostupnost informacija o bezdimnim proizvodima, koji, iako nisu bez rizika, predstavljaju bolji izbor od nastavka pušenja cigareta”, kazala je predsjednica Uprave Philip Morrisa Zagreb Anita Letica.
Pročitajte još:
PMI je u 2022. preuzeo kompaniju Swedish Match, lidera u proizvodima za oralno korištenje nikotina, postavši vodeća kompanija za bezdimne proizvode s vodećim brendovima IQOS i ZYN, priopćili su.
Kompanija procjenjuje kako je oko 20,8 milijuna punoljetnih pušača diljem svijeta prešlo na IQOS.
2 Odgovora
Super!
Super, odlicno