Nova strategija se isplatila: Netflix dobio devet milijuna novih pretplatnika

Netflix, Foto; J. Mark/Pexels

Netflix, dominantni streaming servis, dobio je više od devet milijuna novih pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine, dosegnuvši rekordnih 269,6 milijuna pretplatnika.

Taj rezultat još je impresivniji uzmemo li u obzir da su prošle godine krenuli s ukidanjem opcije dijeljenja lozinki, što su mnogi smatrali početkom kraja njihove dominacije na tržištu.

“Dodao je više pretplatnika nego što su mnogi analitičari, uključujući i mene, očekivali. Ovo signalizira da je dijeljenje lozinki bilo još češće nego što se prije mislilo jer Netflix nastavlja pretvarati besplatne gledatelje u korisnike koji plaćaju”, rekao je viši analitičar eMarketera Ross Benes.

Iako je povećanje broja pretplatnika nadmašilo procjene Wall Streeta, tvrtka je ipak izvijestila o o nešto manjem rastu u odnosu na prethodno izvješće koje je pokazalo da je Netflix u četvrtom tromjesečju dodao 13 milijuna pretplatnika.

Kompanija je također izvijestila o prihodu od 9,37 milijardi dolara i zaradi po dionici od 5,28 dolara za prvo tromjesečje, piše CNN.

Međutim, dionice, koje su ove godine bile miljenice Wall Streeta, pale su po završetku trgovanja.

Velik dio prošlog rasta i uspjeha tvrtke, kažu analitičari, došao je iz njenog starog, dobro uspostavljenog poslovnog modela. Posljednjih mjeseci Netflix je poduzeo korake kako bi proširio, pa čak i radikalno preinačio svoje poslovanje u nastojanju da poveća profit.

Dok konkurenti u streamingu kao što su Disney+, Hulu, Max i Peacock rade na privlačenju pretplatnika originalnim programima, Netflix je u posljednje vrijeme napravio velika ulaganja u sportske prijenose, videoigre i ugovore za licenciranje drugih sadržaja.

2 Odgovora

  1. Netflix se trudi, ostale plstforme mi nisu ni priblizno kvalitetne. Pogozovo disney+ koji samo star wars guraju koda nema drugih zanrova.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari