HŽ infrastruktura pokrenula je javne natječaje za obnovu pruga važnih za Bjelovarsko-bilogorsku županiju vrijedan 60 milijuna eura.
Riječ je o obnovi dionica Sveti Ivan Žabno – Bjelovar dužine 18 kilometara i dionice Banova Jaruga – Daruvar duge 53,4 kilometra, priopćili su iz Bjelovarsko-bilogorske županije dodavši da će se obnova financirati iz državnog proračuna putem kredita Europske investicijske banke (EIB).
Obnova pruge Sveti Ivan Žabno – Bjelovar u vrijednosti od 13 milijuna eura uključuje zamjenu gornjeg ustroja pruge, te prema potrebi i donjeg ustroja. Dio obnove odnosi se na Bjelovarsko-bilogorsku županiju i obuhvaća 33 posto duljine dionice.
Upravo je u tijeku postupak javne nabave, s rokom za dostavu ponuda do 30. travnja 2024. Očekuje se da će ugovaranje i početak radova biti do kraja godine, a planirani završetak projekta je 2026. godine, prenosi Hina.
Druga dionica koja će biti obnovljena je dionica Banova Jaruga – Daruvar, dužine 53,4 kilometra, a ukupna vrijednost toga projekta procijenjena je na 47 milijuna eura. Opsežna obnova uključuje zamjenu starog materijala novim, kao i izmjenu kolosiječne rešetke s novim drvenim i betonskim pragovima.
Radovi će obuhvatiti i kolodvorske kolosijeke, skretnice, željezničko-cestovne prijelaze, krčenje i čišćenje pružnog pojasa itd. U tijeku je javna nabava, a očekuje se da će ugovaranje i početak radova biti zaključeni do kraja godine. Planirano trajanje radova je 36 mjeseci.
Pročitajte još:
“Ovo je rezultat suradnje Bjelovarsko-bilogorske županije s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture koja je preduvjet za modernizaciju i bolju prometnu povezanost svih dijelova naše Bjelovarsko-bilogorske županije s ostatkom Hrvatske. Na ovaj način doprinosimo razvoju gospodarstva u našoj županiji i osiguravamo bolje uvijete za naše putnike”, izjavio je župan Marko Marušić.
5 Odgovora
Al za 50 god
Stalno obnova pruga pa kad ce to zavrsiti zna li se ista?
Trebali bi i u ostalim županijama. Samo krpaju, a to ne pomaže.
Super
Hrvatske pruge = rupa bez dna