Hrvatska turistička zajednica novom promotivnom kampanjom “Experience Croatia… your memories are on us!“ poziva turiste u Hrvatsku u posezoni, s ciljem zadržavanja pozitivnih turističkih trendova do kraja ove godine, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Hina pojašnjava da će tu kampanju provoditi od kraja kolovoza do kraja listopada na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, s naglaskom na nautiku, prirodne ljepote, eno-gastronomiju, te ponudu aktivnog i kulturnog turizma.
Uz novu kampanju, direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se i na dosadašnje turističke rezultate ove godine, do pred kraj kolovoza, kada je Hrvatsku posjetilo osam posto više turista koji su ostvarili dva posto više noćenja nego lani u istom razdoblju.
Osim te kampanje, HTZ je, kako ističu, i na društvenim mrežama pokrenula promociju pod nazivom “The Great Croatian Road Trip“, čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije, ali i pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice.
Pročitajte još:
Te aktivnosti provode na 14 europskih tržišta zajedno s prijedlozima za putovanja, kako bi gosti najbolje mogli upoznati krajolik, kulturne znamenitosti i prirodno bogatstvo zemlje.
Promociji zemlje će, kako očekuju, pridonijeti i trenutni boravak u Hrvatskoj poznate američke voditeljice i novinarke Michaele Guzy u organizaciji HTZ-a, njezinog predstavništva u New Yorku i sustava turističkih zajednica u zemlji, a koja snima svoje popularne emisije “Oh, the people you meet with Michaela Guzy”.