Disney ostvario zaradio 47 milijuna dolara od streaminga u prvom kvartalu ove godine

Foto: Craig Adderley/Pexels

Streaming jedinica Disneya objavila je prve podatke o dobiti, dva tromjesečja ranije nego što su planirali.

Dionice tvrtke, piše Reuters, pale su 1,4 posto u pretprodaji, no Disney očekuje da će prilagođena zarada po dionici porasti za 25 posto ove fiskalne godine, pet posto više nego što je ranije prognozirala.

Optimizam temelje na dobrim poslovnim rezultatima u tematskim parkovima i streamingu.

Odjel zadužen za streaming, koji uključuje kanale Hulu i Disney+, zabilježio je operativni prihod od 47 milijuna dolara u prvom kvartalu ove godine.

Disney je najavio Wall Streetu da će njihovo streaming poslovanje postati isplativo do rujna iako je gubio novac otkako je Disney+ debitirao 2019. u pokušaju tvrtke da postane konkurencija Netflixu.

“Naši rezultati u proteklom tromjesečju dokazuju da smo ušli u novu eru naše tvrtke”, istaknuo je glavni izvršni direktor Bob Iger.

Kao i druge medijske tvrtke, Disney se pokušava prilagoditi prelasku gledatelja s kabelske televizije na streaming zabavu.

Iger, koji je izašao iz mirovine kako bi obnovio Disney u studenom 2022., pokrenuo je program rezanja troškova za koje se očekuje da će doseći najmanje 7,5 milijardi dolara do kraja rujna.

Također je predstavio desetogodišnje ulaganje od 60 milijardi dolara u tematske parkove i najavio planove za samostalnu aplikaciju za streaming ESPN-a.

Profit od streaminga, raniji od očekivanog, potaknut je agresivnim upravljanjem troškovima, pojasnio je u intervjuu glavni financijski direktor Hugh Johnston. Prije godinu dana ta je Disneyeva jedinica izgubila čak 587 milijuna dolara.

Također, Disney+ dodao je više od šest milijuna korisnika tijekom prvog tromjesečja, uz prosječni prihod veći za 44 centa po korisniku.

Paramount smanjio gubitke od streaminga

Nešto bolje rezultate od dosadašnjih ostvario je i Paramount koji je na području streaminga smanjio gubitke s 511 na 286 milijuna dolara.

Prihod od oglašavanja u streamingu porastao je za 31 posto s 398 na 520 milijuna dolara, potaknut rastom od Pluto TV-a i Paramounta+, što se ponajviše pripisuje prijenosu Super Bowla.

Podsjetimo, trenutno je u tijeku i velika bitka za kupnju Paramounta u kojoj sudjeluju Sony Pictures i privatna kapitalna tvrtka Apollo Global Management s jedne te Skydance Medije s druge strane.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari