Coca Cola će na tržište ovoga tjedna izbaciti novi okus u čijem je kreiranju sudjelovala umjetna inteligencija, javlja CNN.
Već godinu i pol dana Coca Cola plasira limitirane serije svojih pića od kojih je većina imala futuristički koncept i neotkriveni okus.
Napitak nazvan Coca Cola Y3000 napravila je podtvrtka Creations koja je kreirala i velik dio spomenutih limitiranih serija. Opisujući Y3000 naveli su kako će okus biti nalik onom klasičnom, uz neke dodatke za koje je, kao i za dizajn limenke, zaslužan AI.
Creations je prvo napravio anketu ne bi li saznao kakve okuse njihovi kupci povezuju s budućnošću, a zatim je upotrijebio umjetnu inteligenciju kako bi dobivene podatke pretvorio u formulu za novi sok.
Pročitajte još:
Za pakiranje proizvoda Coca Cola je upotrijebila slike generirane umjetnom inteligencijom, a najbolje od njih naći će se i na samoj limenci.
Uz to će Y300 limenke, koje će se za početak moći kupiti samo u SAD-u i Kanadi, “krasiti” i natpis “stvoreno u suradnji s umjetnom inteligencijom”.
5 Odgovora
Umjetna inteligencija je danas sve više i više popularna… zanimljivo
Jako zanimljivo.
Bravoo
zanimljivo u svakom slucaju.
Svasta ova umjetna inteligencija radi..