Coca Cola predstavila novi okus nastao uz pomoć umjetne inteligencije

Foto: Pavel Danilyuk/Pexels

Coca Cola će na tržište ovoga tjedna izbaciti novi okus u čijem je kreiranju sudjelovala umjetna inteligencija, javlja CNN.

Već godinu i pol dana Coca Cola plasira limitirane serije svojih pića od kojih je većina imala futuristički koncept i neotkriveni okus.

Napitak nazvan Coca Cola Y3000 napravila je podtvrtka Creations koja je kreirala i velik dio spomenutih limitiranih serija. Opisujući Y3000 naveli su kako će okus biti nalik onom klasičnom, uz neke dodatke za koje je, kao i za dizajn limenke, zaslužan AI.

Creations je prvo napravio anketu ne bi li saznao kakve okuse njihovi kupci povezuju s budućnošću, a zatim je upotrijebio umjetnu inteligenciju kako bi dobivene podatke pretvorio u formulu za novi sok.

Za pakiranje proizvoda Coca Cola je upotrijebila slike generirane umjetnom inteligencijom, a najbolje od njih naći će se i na samoj limenci.

Uz to će Y300 limenke, koje će se za početak moći kupiti samo u SAD-u i Kanadi, “krasiti” i natpis “stvoreno u suradnji s umjetnom inteligencijom”.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari